FANDOM

"Ale szum." - Kartan niewzruszony.

"Inflacjum rozleje się na miasto tylko wtedy gdy mi nie pomożecie!" - marudny Josh.

Ładunek - dziesiąty odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Po raz pierwszy pojawia się pudel Josh.

Fabuła

Werfer jedzie swoim autem w przebraniu człowieka żeby kupić coś ze sklepu, nagle napada go pudel, który przedstawia się jako Josh. Werfer wyjaśnia że nie ma złych intencji, a pudel mówi że tego dnia ma przejeżdżać przez miasto Ciężarówka-cysterna z Inflacjum, i musi ją osłaniać przed atakiem wrogiego gangu owczarków. Werfer mówi o tym Kartanowi, i wspomina że jeśli Inflacjum rozleje się na miasto, to mogą się od razu wynosić. On i Kartan Przyjeżdżają na miejsce spotkania, Kartan wyśmiewa Josha, a cysterna się zbliża. Rozpoczyna się atak owczarków, a pudel osłania ciężarówkę która złapała gumę. Kierowca wysiada, ale nie zauważa zwierząt gdyż ma słuchawki na uszach. W pewnym momencie jeden z owczarków bierze pistolet na kapiszony i strzela w cysternę. Trochę zielonego płynu rozlewa się i wpada do kanałów. Wszyscy uciekają, odcinek się kończy i happy end.

Postacie

  • Josh.
  • Owczarki.
  • Kierowca (Nie mówi.).
  • Ludzie (W tle.).
  • Miroslav Radović

Cytaty

  • "AAAA! CHODZĄCE BIAŁE AFRO !" - Kartan na widok Josha.
  • "Sze-szefuniu, jeżeli Inflacjum wypłynie na ulice, wszyscy będziemy musieli stąd zwiewać." - Werfer do Kartana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki