FANDOM

Artykuł płatny- 2,50zł za minutę czytania!

Łikęt- światowej sławy Grupa Muzyczna pochodząca z bardzo znanego państwa... e, później przypomnę sobie jego nazwę, dobrze? Łikęt wykonuje muzykę na bardzo wysokim poziomie- Disco z Pola. Ich najpopularniejszą ( i jedyną) piosenką jest "Ona fajczy dla mnie". Utwór ten jest przez wielu uznawany za wieśniacki i nagrany tylko dla kasy, ale wynika to z zazdrości. Twórczość Łikętu to muzyka wyrafinowana i nie każdy ją rozumie. Dobrym przyjacielem Grupy jest Justyn Hipster.

Członkowie Zespołu

  • Onufry- frontman zespołu, najlepszy przyjaciel mrówek. Wielki wieśniak arystokrata. Atrybutami jego szlachetności i kultury osobistej są: butelka koniaku, różowy kabriolet, wielkie fosforyzujące gogle i świecąca marynarka ze złotymi cekinami. W ogóle nie zależy mu na pieniądzach... no dobrze, ma 2 mld dolarów, ale z czegoś trzeba żyć, prawda? Śpiewa ( zazdrośni twierdzą, że śpiewaniem tego nazwać nie można) i gra na gitarze akustycznej ( co prawda zna tylko trzy akordy, ale tyle wystarczyło, by skomponować "Ona fajczy dla mnie").
  • Halikst- lis, wzór przebiegłości, sprytu i krętactwa. No OK, kiedyś uwierzył, że ptaki są ssakami, w Bałtyku mieszkają rekiny, a polskie drogi gładkie jak masło- ale był to spadek formy. On jest mądrą głową Zespołu. Jego jedynym mankamentem jest to, że nie potrafi pisać, więc przy rozdawaniu autografów podpisuje się trzema krzyżykami. W Zespole gra na kosice.
  • Gerwazy- niedźwiedź, typowy strongman. Najsilniejsze zwierzę w świecie show-biznesu. Na razie jednak ukrywa swą siłę. Kiedyś nie podniósł kamienia ważącego 20 deko i zasapał się z wysiłku, niosąc przez 2m 10 deko cukierków. Długo trwały dyskusje, na czym mógłby grać. Odrzucono perkusję i klawisze, a także marakasy, ponieważ te były dla niego za ciężkie. Koniec końców postanowili, że będzie stanowił chórek.

Osiągnięcia Łikętu

  • Znajomość z Justynem Hipsterem.
  • Stworzyła ich Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM) 15:00, wrz 6, 2013 (UTC)
  • W 2008 r. odbył się Somalijski Konkurs Piosenki Śpiewanej- Łikęt może pochwalić się tym, że stanął na podium: zdobył chwalebne 2.miejsce ( przy czym udział oprócz niego wziął jeszcze jeden zespół).
  • W Międzynarodowym Konkursie Muzycznym było 30 miejsc. Łikęt zajął 31. [1]

Twórczość

  • Ona fajczy dla mnie

Przypisy

  1. przez złą wolę jurorów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki