Fandom

Łysy/Ciekawostki

< Łysy

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij
  • Jego prawdziwe imię to Sebastian.
  • Pochodzi z Warszawy.
  • Mówi do Skippera po imieniu.
  • W komórce ma wmontowany laser.
  • W jednym z kijów bejsbolowych ma karabin - ale nie wie w którym.
  • Zbudował pistolet maszynowy zasilany z taśmy amunicyjnej, tzw. "składaka". Jest on jego podstawową bronią.
  • Model telefonu Łysego to najsławniejszy model telefonu: Nokia 3310.
  • Nigdy nie wie, czy dzwoni do niego Louis, czy Flawian - obu ma zapisanych jako NIE ODBIERAJ!.
  • Nie wierzy w moce paranormalne - według niego jest to robota Chińczyków albo Koreańczyków.
  • Ulubione filmy Łysego to Kiler i Vabank.
  • Ma jeszcze bluzę w kolorach polskiej flagi - zakłada ją tylko na święta.
Arrinera Hussarya.jpg

Samochód Łysego

  • W serialu "ZOO na kółkach" kieruje czerwoną Arrinerą Hussaryą.
  • Często wspomina o misjach ze swoim oddziałem na terenach byłej Jugosławii.
  • Jest wrogiem publicznym numer 1 w Korei Północnej.
  • Jest bardzo niemile widziany w Chinach, Rosji, niektórych byłych republikach radzieckich, byłej Jugosławii (głównie w Chorwacji), Albanii oraz morskiej strefie wpływów Włoch.
  • Łysy był lub jest w większym lub mniejszym konflikcie z prawie każdym państwem na świecie. Jedyne wyjątki to Kanada, Nowa Zelandia, Liechtenstein, Chile i niektóre państwa Oceanii.
  • Zna tajemnicę zatargu Skippera z Duńczykami. Poznał ją rozwiązując język szefa alkoholem.
  • Łysy twierdzi, że już dwa razy został zabity. Pierwszy raz, i to w bardzo sadystyczny sposób, zrobili to Koreańczycy. Dresiarz miał zostać wskrzeszony przez japońskich naukowców pracujących dla Chińskiej Republiki Ludowej. Oni jednak twierdzą, że Łysy trafił do nich jeszcze żywy, choć sami nie wiedzą, jak to było możliwe. Za jego drugą śmiercią stoją arabscy terroryści. Łysy trafił po tym do piekła, gdzie spuścił wpi*rdol wszystkim diabłom i najzwyczajniej w świecie wyszedł na ziemię. Diabły nawet nie próbowały się o niego upomnieć. Ta historia jest zbyt nierealistyczna, by ktoś w nią uwierzył.
  • Twierdzi też, że rozwiązał Związek Radziecki. Prawda jest taka, że w czasie jednej z misji zaaresztowało go KGB i skazało na 25 lat obozu pracy na Syberii (odsiedział tylko 3 dni), a następnego dnia ZSRR się rozpadł.
  • Był pierwszą postacią autora opisaną na tej Wiki.
  • Obrazek w infoboxie (autorstwa Lady of the Lake703) jest inspirowany prawdziwym zdjęciem autora.

Więcej w Fandom

Losowa wiki