FANDOM

  • Jego prawdziwe imię to Sebastian.
  • Pochodzi z Warszawy.
  • Urodził się w 1959.
  • Mówi do Skippera po imieniu
  • Pierwszy raz był w wojsku i na wojnie w 1986.
  • W 1988 spóźnił się na wieczór kawalerski kolegi bo ścigał go Iracki ruch oporu.
  • Do 1972 był prawiczkiem.
  • Przez Komunę wyjechał w 1977 do Wielkiej Brytanii spędził także trochę czasu w USA, Kanadzie, Gambii i Australii Do Polski dopiero wrócił w 2006.
  • Był nie mile widziany w Kambodży dopiero po obaleniu Czerwonych Khmerów został przywrócony do łaski.
  • W jednym z kijów bejsbolowych ma karabin - ale nie wie w którym.
  • Zbudował pistolet maszynowy zasilany z taśmy amunicyjnej, tzw. "składaka". Jest on jego podstawową bronią.
  • Model telefonu Łysego to mocno ulepszona Nokia 3310. Zmiany sięgają od wzmocnienia konstrukcji, poprawy wydajności elektroniki do nowego oprogramowania. Zostało także zamontowane impulsowe działo laserowe.
  • Nigdy nie wie, czy dzwoni do niego Louis, czy Flawian - obu ma zapisanych jako NIE ODBIERAJ!.
  • Nie wierzy w moce paranormalne - według niego jest to robota Chińczyków albo Koreańczyków.
  • Ulubione filmy Łysego to Kiler i Vabank.
  • Ma jeszcze bluzę w kolorach polskiej flagi - zakłada ją tylko na święta.
  • Jedyny raz w którym był za Iranem i przeciwko USA to wojna Iracko-Irańska.
Arrinera Hussarya

Samochód Łysego

  • W serialu "ZOO na kółkach" kieruje czerwoną Arrinerą Hussaryą, jednak w Interaktywnym fanfiku porusza się bliżej niezidentyfikowanym modelem BMW zwanym Czarnym Rydwanem Wpi*rdolu.
  • Często wspomina o misjach ze swoim oddziałem na terenach byłej Jugosławii.
  • Jest wrogiem publicznym numer 1 w Korei Północnej.
  • Jest bardzo niemile widziany w Chinach, Rosji, Niemczech, Iranie, Francji, Palestynie, niektórych byłych republikach radzieckich (N.P Kazachstan), byłej Jugosławii (głównie w Chorwacji), Albanii oraz morskiej strefie wpływów Włoch.
  • Łysy był lub jest w większym lub mniejszym konflikcie z prawie każdym państwem na świecie. Jedyne wyjątki to Kanada, Nowa Zelandia, Liechtenstein, Szwarcarja, Norwegia, Izrael, Gambia, Chile i niektóre państwa Oceanii (N.P Fidzi).
  • Zna tajemnicę zatargu Skippera z Duńczykami. Poznał ją rozwiązując język szefa alkoholem.
  • Twierdzi też, że rozwiązał Związek Radziecki. Prawda jest taka, że w czasie jednej z misji zaaresztowało go KGB i skazało na 25 lat obozu pracy na Syberii (odsiedział tylko 3 dni), a następnego dnia ZSRR się rozpadł.
  • Był pierwszą postacią autora opisaną na tej Wiki.
  • Obrazek w infoboxie (autorstwa Lady of the Lake703) jest inspirowany prawdziwym zdjęciem autora.
  • Nie pali.
  • Nie uznaje Kosowa i Palestyny ale uznaje Tajwan i Kurdystan.