Fandom

Śmierdziel

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Śmierdziel- postać fanowska wymyślona przez Jakub Czaplicki. Pingwin i agent specjalny. Występuje w odcinku „W piątej rzeszy ".

Wygląd

Śmierdziel ma średni wzrost. Na jednym oku ma bliznę. Jest niższy od Kowalskiego, ale wyższy od Rico. Nosi biały surdut i przyciemnione okulary. Nigdy nie rozstaje się z ukochaną bejsbolówką.

Opis postaci

Śmierdziel swój pseudonim zawdzięcza swojemu dziwnemu zapachowi, jakby połączenie dojrzałego dorsza i sera z koziego mleka. Twierdzi, że to dlatego, że uwielbia oba te produkty spożywcze. Nie lubi dużo mówić, woli od razu zacząć działać. Nie oznacza to jednak, że jest gwałtowny. Swoje zadania wykonuje z niezwykłą precyzją i dokładnością. Nie cierpi wulgaryzmów, zazwyczaj ci, którzy ich używają w jego obecności, kończą z ciężkimi obrażeniami. Pochodzi z Niemiec, dzięki czemu biegle zna ten język. Niezwykle silny, pokonał z łatwością Roggata na rękę. Zazwyczaj maniery ma większe niż sam Szeregowy. Ma swój honor i wolałby śmierć od jego straty. Ma też swój własny kodeks, którego się trzyma. Jego główne zasady to:

1. Jeśli ktoś krzywdzi słabszego, obroń go.

2. Nigdy nie podnoś płetwy (tudzież głosu) na kobietę.

3. Nie oszukuj innych jeśli nie jest to potrzebne.

4. Wróg może zaatakować z każdej strony, więc bądź czujny.

5. Jeśli ktoś przeklina w twojej obecności, daj mu nauczkę.

6. Trzymaj się z daleka od Rusków.

7. Nie rozmawiaj o Ruskach.

8. Jeśli masz zamiar o nich rozmawiać, trzepnij się w łeb.

9. Pod żadnym pozorem nie mów o tym, co się zdarzyło w 3 czerwca w 1996.

Śmierdziel zawse nosi przy sobie podręczny sprzęt do hakowania komputerów. Nie używa zazwyczaj broni, woli walkę wręcz, gdyż uważa ją za bardziej honorową. Z niewiadomych przyczyn ma zatarg z Rosjanami, tak jak Skipper z Duńczykami. Nie należy do zespołu pingwinów, ale często im pomaga.

Umiejętności

  • Bardzo silny
  • Umie mówić po Niemiecku, Rosyjsku (zazwyczaj nie używa tego języka) i Angielsku.
  • Walczy lepiej niż Skipper
  • Bardzo inteligentny

Relacje z innymi bohaterami

Skipper- szanuję go i uważa za dobrego przywódcę, jednak czasem daję mu parę rad dobrego przywództwa, co strasznie irytuje Skippera.

Rico- uważa go za psychopatę i świra, niezbyt sobie przypadają do gustu.

Szeregowy- jego lubi najbardziej, obaj są nieraz bardziej rozumni i rozważni od reszty oddziału, obaj też mają nienaganne maniery.

Kowalski- uważa, że jest zbyt spięty i za bardzo się wymądrza, jednak lubi go mimo wszystko, próbuje nieraz mu pomagać ulepszając jego wynalazki.

Lemury- uważa je za hałaśliwy przykład zwykłej hołoty wielkomiejskiej stanowiącej ujemny odsetek społeczeństwa (cokolwiek to znaczy).

Cytaty

Osobny artykuł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki