Fandom

Świat za 36 lat

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Świat za 36 Lat to 8 odc MA.

Fabuła

Ace śpi i myśli o dawnej przygodzie.

Surge zrobił wehikuł czasu. Jednak podczas lunchu Ace przez przypadek wchodzi to wehikułu i znalazł kartke z numerem 36, po czym mdleje. Gdy się budzi dowiaduje się że przeteleportował się o 36 lat w przód. Wszystko się zmienia, np. ludzie wyginęli a w świecie mieszkają tylko zwierzęta. Najgorszą zmianą jest to że Ender jest królem świata. Ace znajduje zamek Endera. Ace chce wejść ale bazy bronią Alierat (Alien) i Richard (Rico), których Ace pokonuje bazooką i odkrywa że może rzygać przedmioty jak Rico. Jednak mówi, że to tylko na wyjątkowe sytuacje. Wchodzi to zamku i spotyka Endera. Ender próbuje żeby został jego sługą, jednak Ace się nie zgadza i ucieka do lasu. Ender jednak wysyła Cyber - lwy aby go zabiły. Ace w lesie spotyka Tytaniuma który jest dalej przyjacielem dla Ace'a. Tytanium założył drużyne Rebeliantów, czyli Cade'aCreepa i Kasztana. Ace i reszta wyruszają pokonać Endera. Tytanium zabija Snica (doradcę), Creep rozwala Chapsacza a Kasztan został zjedzony przez Harbitara (Brat Tytaniuma) którego zabija Cade. Ace zaczyna walczyć z Enderem po czym go zabija. Potem wszystkie zwierzęta cieszą się z wolności i wybierają Ace'a jako króla świata. Ace dziękuje, ale mówi że musi wrócić to swoich czasów.

Odcinek się kończy słowami Ace'a który wstał

- To były czasy.

Ciekawostki

  • Odcinek jest w świecie równoległym od innych odcinków MA.

Więcej w Fandom

Losowa wiki