Fandom

Żołnierze - Kameleony

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

 Żołnierze - Kameleony (ang. Military Cameleonies) - Postacie fikcyjne stworzone przez Michalomatka.

Opis

Są żołnierzami w OTMD, powładnymi Mike'a McDougalla. Jednak, co jest dziwne, najbardziej są posłuszne, przy jego synie, Mike'u juniorze. Są piechotą oraz obsługą czołgów. Wszystkie mają ten sam głos. Są bardzo mało inteligentne, robią dużo wygłupów. Dlatego są podobne zachowaniem do  Minionków z filmów "Jak ukraść księżyc" i "Minionki rozrabiają".

Znane

  • Ernest "Ernie" Ernestin - Taki, co lubi się podpisywać i ma obesję na punkcie zarabiania pieniędzy. Jest bliski zostania weteranem
  • Richard "Richtie" Richter - Jest w piechocie, zawsze na polu walki wpakuje się w kłopoty. Lubi dokuczać kolegom.
  • Cyrus Circus - Jest inteligentny i świetnie strzela z karabinu. Nacjonalista.
  • Kevin Kelvin - Obsługuje kamery. Patrzy, co się dzieje w całej bazie. Jest trochę bojaźliwy.
  • Jeffrey "Jeff" Jefferson - Pilot, zrzucający bomby gdzie tylko popadnie. Głupek.
  • Graham Grahamson - Pilot, który zrzuca bomby...na swoich. Przypadkiem.
  • Brandon "Brand" Brandston - Pilot, dowódca wszyskich samolotów. Wkurzają go zachowania Grahama i Jeffa.
  • Stanley "Stan" Stanton - Chyba najgłupszy z całej armii. Przyjaciel Mike'a Jr.
  • Karl Karlenstein - Patrz tutaj.
  • Luke Lucas - Inteligentny strzelec.

Biografia

W zamian za rozbicie foss Król Julian XII na Madagaskarze w 1996 oferował Mike'emu i Vicowi kameleony. Dzięki traktatowi zostały armią w OTMD. Od tego czasu Mike hoduje kameleony, aby jego armia była coraz większa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki