Fandom

Żywioły

1090stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Są to postacie stworzone przez Księżniczkę Kiarę.

Żywioły to zwierzęta o niezwykłych mocach.Mieszkają w innym wymiarze.Pierwszy raz pojawiają się w filmie Wielka Bitwa.

Historia

Żywioły się na początku się nie znały.Spotkały się niespodziewanie.Każda z nich już w dzieciństwie miała w sobie ogromną moc.Kiedy dorastały do ich wymiaru wtargną nieprzyjaciel porywając niektórych mieszkańców, by uczestniczyli w strasznych i śmiertelnych zawodach.Żywioły zaczęły trenować, by się zmierzyć i walczyć o soje miejsce.Spotkały się, kiedy znów przybyli by wziąć ludzi do zawodów.Wszystkie zaprezentowały zarazem swoje umiejętności i się poznały lepiej.Od tamtego czasu starają się walczyć o swój świat.

Katniss

Lisica władająca ogniem.Ma naprawdę wybuchowy temperament.Nie ufa nikomu.Nie ma rodziny, jedynie swoją drużynę.Katniss jest odważna,waleczna i śmiała.Nie zdradziłaby swoich przyjaciół.Kiedy zaczyna się walka potrafi być naprawdę groźna (dlatego nie warto z nią zadzierać).Oprócz władania ogniem ma zwykłe talenty takie jak taniec oraz posługiwanie się bronią wszelkiego rodzaju (najczęściej jest to łuk i strzały).

Zalety: Dobra w walce, najlepiej włada ogniem, potrafi dowodzić, waleczna, odważna, śmiała

Wady: Woli działać na własną rękę, nie potrafi współpracować, jest ponura

Merida

Słowiczka władająca wodą.Jest miła i troskliwa.Ma siostrę i dwóch braci.Woli pokój niż wojnę.Czasami się wkurza, ale z drobnostek.Kiedy była mała trudno jej było władać wodą.Jednak przy pomocy Slivii nauczyła się ją kontrolować.Oprócz władania wodą potrafi grać na instrumentach.

Zalety: Miła, przyjacielska, troskliwa, zabawna, najlepiej włada wodą, potrafi współpracować

Wady: Za strachliwa

Korra

Lemurzyca władająca ziemią.Zawsze działa na własną rękę.Jest silna i odważna.Boi się niektórych rzeczy Umie posługiwać się bronią.Potrafi przetrwać w dziczy i zrobić szałas.Na początku wszystkich uważała za wyrzutków społeczeństwa.Z czasem jednak przyzwyczaiła się i woli się przyjaźnić.

Zalety: Odważna, najlepiej włada ziemią, urodzona przywódczyni, ambitna, sprawna fizycznie

Wady: Myśląca o sobie, nie potrafi współpracować

Elsa

Syjamska kotka mająca uzdrawiającą moc.To najważniejsza moc na świecie.Przez jedno dotknięcie może uzdrowić 12 osób.Wszyscy starają się chronić Elsę przed nieprzyjacielem, ponieważ jej moc w rękach wroga da fatalne skutki.Mimo to Elsa woli sobie biegać na świeżym powietrzu i pływać w wodzie.Chciałaby choć jeden dzień być normalna.

Zalety: Miła, pomocna, włada dobrze mocą uzdrawiającą

Wady: Lekkomyślna.

Annabeth

Dingo suczka władająca powietrzem.Gdy się wścieka może wywołać huragan a nawet trąbę powietrzną.Jest nieśmiała.Ma również moc niewidzialności, ale działa tylko wtedy, gdy Annabeth się zawstydzi lub zasmuci.Lubi cieszyć się z życia i czytać książki.Nie lubi głośnych imprez i śmiercionośnych zawodów.

Zalety: Dobrze włada powietrzem, ma moc niewidzialności, mól książkowy, bardzo inteligentna

Wady: Nieśmiała, nie pewna siebie

Artemis

Artemis to kolejna lemurka, która potrafi posługiwać się magią lasu.Czasami jej moc się przydaję, czasami nie.Jest siostrą Korry. Najlepszą przyjaciółką Artemis jest Aurora.Dziewczyna jest piękna i inteligentna.

Zalety: Dobrze włada mocą lasu, przyjacielska, zabawna, pomocna, inteligentna

Wady: Mało wyluzowana

Cirilla

Cirilla to następna kotka, która umie czarować lodem i śniegiem.Jest empatyczna, tolerancyjna, zaufana i dyskretna.Boi się swojej własnej mocy, bo nie potrafi aż tak dobrze nią panować.

Zalety: Naprawdę miła, odpowiednio używa swojej mocy

Wady: Boi się używać swoich własnych mocy

Więcej w Fandom

Losowa wiki