Fandom

1945

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

1945- czwarty odcinek serialu Powrót do Korzeni, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Akcja przenosi się do groty Roveny, a konkretniej do celi, w której siedzą Kanut i Creep. Rovena chce wyciągnąć od nich informacje o sytuacji militarnej Królestwa Karen. Creep milczy jak zaklęty, a Kanut opowiada jej jakieś w miarę wiarygodne bajeczki, w które tygrysica wierzy. Gdy słucha go z uwagą, wilk potajemnie rozwiązuje krępujące go liny, zrywa się na równe nogi i powala Rovenę kopniakiem. Wówczas Creep rozrywa liny, którymi był związany, i pokonuje strażników: jednemu przegryza gardło, a jednego tak wali swoją robo-łapą, że pękła mu czaszka. Zaczynają uciekać...

Tymczasem przy nieprzytomnej, ledwie żywej Karen czuwają: jej matka Lady, jej ojciec Edward, jej brat Poe, Spencer i James Australia. Nadworny lekarz, Griffin, twierdzi, że stan Karen jest bardzo poważny. Staje się jasne, że na czas wojny Sumatra potrzebuje innego władcy...Lady i Edward są za starzy, Poe za młody, więc zostają tylko James i Spencer. Odbywają więc męską rozmowę, w której obaj przyznają, że lepszym władcą będzie James, ze względu na większą inteligencję, siłę i charyzmę.

Tymczasem lemur wari z obtartym uchem, którego Skipper, Kowalski, Rico, Szeregowy, Karen i Julian spotkali, wracając z walki ze słoniami, zaczyna grać balladę ( nie ma nic innego do roboty). Przechadzający się nieopodal Jacob uznaje, że słyszał już gdzieś tę barwę gitary. Biegnie spotkać się z lemurem. Gdy stają ze sobą twarzą w twarz, Jacob woła: "Araton!", a ten drugi woła:  "Jacob!". Okazuje się, że znali się już wcześniej, a nawet przyjaźnili- w Zoo w Berlinie. Jacob przedstawia Aratonowi Jerry'ego, a potem zaczynają wspominać stare czasy. Nagle zauważają Jamesa, który jest tak zmartwiony, że nawet nie zdziwił się obecnością na wyspie Jacoba i Jerry'ego. Opowiada im, że smuci się stanem zdrowia Karen, losami Kanuta i Creepa, oraz tym, że Królestwo nie ma odpowiednich sił militarnych do walki.

Tymczasem Creep i Kanut uciekają przez Ciemną Dżunglę. Walczą ze sługami Roveny (scena jak w filmu akcji), aż wreszcie docierają na odosobnione miejsce. Nagle zauważają ziemny schron, w którym znajdują się zapisane po niemiecku dane Michaela Scheizera. Kanut tłumaczy dokumenty, wynika z nich, że Miał w zgrupowaniu zwierzęcych SS-manów dużo do powiedzenia, bo był drugi rangą po Gruppenfurer Hermanie Kanninchenie. Ograniczały go jednak rozkazy Kanninchena. Mimo to zachowywał się, jakby był co najmniej Hitlerem. Dla swoich podwładnych wymyślał za najdrobniejsze przewinienia złośliwe kary- np. szorowanie szczoteczką do zębów całej łazienki, zamiatanie schodów od dołu do góry itd.  Zginął pod koniec drugiej wojny światowej, gdy na Sumatrze walczył z Amerykanami. Miał żonę- Helgę- i dwójkę dzieci. Po chwili zauważają, że w schronie znajduje się też mnóstwo niemieckiej broni....

Na tym kończy się odcinek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki