Fandom

3 mile...\Postacie

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tutaj są opisy wszystkich głównych postaci z filmów 3 mile do Las Vegas, 3 mile w Las Vegas, 3 mile za Las Vegas: Gruba Forsa. Onewa

Sly Simones aka "Bomba"

Najsilniejszy z Gangu, tygrys, był przywódcą wojskowego oddziału do którego należeli wszyscy członkowie gangu. Pochodzi z Ameryki, a z Nickiem zna się od piaskownicy. Jest najstarszy z przyjaciół, a jego ciało można bez problemu nazwać instalacją ogrzewczą. Uwielbia Amerykańskie auta i jedne z najszybszych. Jego poranna gimnastyka to podnoszenie sztangi.

Głos użycza mu raper Flo Rida.

Ronny Miller aka "Żuk"

Mózg gangu, kot, jako żołnierz wymyślił mechanicznego żuka, stąd jego ksywa. Obecnie jego największym wynalazkiem jest metalowa lina która potrafi ciągnąć sejf jak zabawkę. Pochodzi ze Szwajcarii, i jest najbogatszy z gangu, gdyż wygrał pokera z mistrzem. Uwielbia limuzyny i prawie każdy typ samochody oprócz trójkołowców (co pokazał harając śliną na Relianta Robina).

Głosu użycza mu Sean Faris.

Daniel Johnson aka "Glock"

Szpieg grupy, pies, jako żołnierz wysadził bazę wroga. Pochodzi z Irlandii. Często chodzi z Glockiem, stąd jego ksywa, gdyby nie przegrana z mistrzem pokera byłby najbogatszy z gangu. Lubi Brytyjskie auta, szczególnie Aston Martiny. Rzadko się odzywa.

Głosu użycza mu Daniel Craig.

Nick Muerte aka "Śmierć"

Saper gangu, kiedyś pół wojska wroga przywiązał do jednej bomby. Pochodzi z Meksyku. Jego ksywa pochodzi od tłumaczenia jego nazwiska. Nosi pomarańczowe okulary i złotego zęba, którego stracił podczas pościgu jego Jeepa Grand Cherokee z Hummerem H2. Prawdopodobnie jest najmłodszy z gangu, chociaż wyglądem jest starszy od Ronny'ego.

Głosu użycza mu Antonio Banderas.

Komisarz

Gruby, nadęty, chamski i głupi orangutan. Ubiera się w poplamiony mundur policyjny, i czapkę (na przerwach w pracy przyczepia sobie tam piwko i pije). Nie był dobry dla innych policjantów. Skończył swoje życie spadając z góry. Jeździł Dodgem Challengerem SRT8.

Głosu użycza mu Robert DeNiro.

Strix Carlos

Pingwin, boss w Las Vegas, mistrz Pokera, milioner, wynajął Gang aby kradli dla niego sejfy. Zginął w wybuchu jego auta.

Głosu użycza mu Vin Diesel.

Więcej w Fandom

Losowa wiki