Fandom

3 mile w Las Vegas

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

3 mile w Las Vegas to sequel 3 mile do Las Vegas. Onewa

Fabuła

Początkowo widać gang z pierwszej części grających w kasynie. Pewien pingwin, jeden z ich przeciwników na przerwie w grze pyta ich czy mogli by dla niego pracować za grube pieniądze. Gang się zgadza i zamaskowani napadają na bank, i przyczepiając wyrzutnię metalowych lin twórczości Ronny'ego do samochodu, dostarczają sejf do "szefa". Zadowolony Strix (jego imię) daje im też do kradzieży drugi sejf, przy czym gang potrzebuje helikoptera kierowanego przez Cabriosa, brazylijskiego przyjaciela gangu. Podczas obrabowywania banku, Nick potyka się o papiery, i kiedy czyta jeden z nich, okazuje się że to Strix Carlos wrobił ich w kradzież banku z pierwszej części. Zawiadamia resztę, i planują ukraść sejf tylko dla siebie i im się udaje. Strix dowiadując się, każe w nocy podpalić ich samochody. Auta wybuchają, ale gang kupuje nowe auta za forsę w sejfie. Kiedy reszta dowiaduje się o tym że Ronny kupił Poloneza, zaczęli go wyśmiewać, ale Ronny tłumaczy że potrzebuje części do nowej broni. Wychodzi mu piszczałko-gaśnica po czym Polonez idzie na złom. Gang jedzie ukraść kolejny sejf ma drobne modyfikację, ale policja tym razem chce się odpłacić za śmierć Szeryfa z pierwszej części i udowodnić że oni okradli bank. Policja zostaje pokonana, ale nagle pojawiają się ludzie Strixa, i zaczyna się wojna podczas której BMW M3 Ronny'ego traci przyczepność, jednak właściciel załatwia sobie szwajcarskiego (czyli z jego ojczyzny) Felbera, i zapełniając przejeżdżający przez siebie tunel bombami, zabija 4 sługusów Strixa. Zezłoszczony Strix sam się pojawia, ale strategia Ronny'ego jeszcze nie została wykorzystana. Sly i Dick mieli chronić tyły, Dick miał wrócić i wziąć z garażu Land Rovera, a Cabrios przylecieć helikopterem. Z helikoptera wyleciała metalowa lina, podnosząc Toyotę Strixa, a Ronny strzelił w dół samochodu swoim miotaczem metalowej liny, którą potem przyczepił do Land Rovera. Unoszony w powietrzu Stix nie mógł uciec, a Land Rover coraz szybciej pędząc. Ronny każe Danielowi wyskoczyć, przez co Brytyjczyk nabawia się urazu. Później helikopter zatrzymuje się w miejscu, a terenowy samochód (Land Rover) naciąga linę tak mocno, że wyrywa z Toyoty butlę azotu, co prowadzi do eksplozji i śmierci Strixa. Gang świętuje to ucztą.

Auta z filmu

  • Czarny Chevrolet Camaro '70- Sly (zachowane)
  • Niebieski McLaren MP4-12C- Daniel (zachowane)
  • Czerwone BMW M3 '91- Ronny (bez spoilera straciło przyczepność i się zniszczyło)
  • Biały Koenigsegg Agera R- Dick (zachowane)
  • Czerwony Felber F 330 GTC- Ronny (zachowane)
  • Żółto czarny Felber Excellence- Ronny (tylko przyjechał nim na ucztę)
  • Szara Toyota Supra- Strix (zniszczona przez wyrwanie i rozerwanie butli azotu)
  • Niebieski Land Rover- Daniel (rozerwana przez pociągnięcie metalowej liny)

Ciekawostki

  • Okazuje się że Ronny jest Szwajcarem.
  • Na uczcie każdy je przysmaki z jego kraju, Sly je Hamburgera (USA), Daniel potrawę z ziemniaków (Irlandia), Dick je Taco (Meksyk), a Ronny ser (Szwajcaria)

Błędy

Po tym jak Supra wyjechała z garażu jest widok na kierującego Strixa, wtedy można zobaczyć że Toyota jakby wyjechała, cofnęła się (oczywiście nie widać) i znowu wyjechała.

Krytyczny Odbiór

(tu oceniacie i podpisujecie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki