Fandom

Adam

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Adam - lemur Katta, bohater Palmont City King. PanVadereq

Adsm.jpg

List gończy za Adamem

Historia

Wychował się w ZOO w Paryżu, miał widok na wieżę Eiffela. Wychował się jako stuprocentowy Francuz, wyemigrował potem do Stanów. Został jednak złapany do Central Parku. Następnie przeniósł się do świata zwierząt i tam narobił sobie kłopotów z policją, służbami specjalnymi i agencjami.Wszystko robił z Jerrym.

Opis postaci

Jest to lemur jak lemur. Szaro- popielate umaszczenie, czarno-biały ogon, ciemny czepek na głowie i kręgi wokół oczu. Jest niski, można powiedzieć że przypomina Napoleona. Najmądrzejszy na świecie lemur - razem z LouisemŁysym i Kowalskim w czołówce stowarzyszenia MENSA. Bardzo lubi Ślimaki i Żaby. Słabo zna Angielski i ma trudności z wymową wielu wyrazów i czasem zamienia je na słowa ojczyste. Często chodzi we Francuskim bereciku. Wolał by mieć Citroena Survolt - marzy o tym aucie mimo iż produkcja zacznie się dopiero w przyszłości. Kocha wystawiać głowę przez szybę (raz Jerry nie zauważył go i zamknął szybę co w efekcie spowodowało bliznę na szyi). Często kłóci się kompanem o kierowanie. Uważa, że jest mało kochliwy a jednak potrafi czasem się porządnie zabujać.

Mimo bycia upartym i bezwzględnym potrafi wybaczyć i pomóc nawet Kowalskiemu.

Przyjaciele

Wrogowie

  • Kowalski
  • Mort (Lemurek nawet o tym nie wie)
  • Komisarz Klerr
  • Policja Państwowa
  • Policja Palmont City
  • FBI
  • Policja Francuska
  • Policja Paryska
  • Policja z Lion
  • CIA
  • NASA
  • Policja z Honolulu

Cechy

  • Mądry
  • Dobry
  • Szpaner
  • Przeciw prawu
  • Rajdowiec
  • Bezwzględny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki