Fandom

Admirał Volfstein

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Waxter Numergond (do 1276) Admirał Volfstein (od 1276)- admirał floty Merxes, sztuczny wilk pochodzący z Merxes. Został stworzony jako Admirał Volfstein w 1276 roku. Dawniej był normalnym wilkiem, Waxterem Numergrodem. Po jego śmierci, został przywrócony jednak do życia. Teraz jest zupełnie inną osobą. Postać użytkownika  ShinJake .

Wygląd

Waxter Numergrod był wilkiem o humanoidalnej posturze. Szara sierść, i długawe, roztargane i spięte w kok czarne włosy. Miał drobną bliznę na oku. Był dość dobrze zbudowany. Nosił spodnie od munduru Stest i lekko podartą, czarną koszulkę. Miał pas z dwoma karabinami, i szablę plazmową.

Jako admirał Volfstein, zapuścił włosy aż do pasa. Osiwiały i zostały zaczesane do tyłu. Nie ma już blizny, jednak ta część twarzy jest zastąpiona protezą. Jest silniej zbudowany, i nosi czarną zbroję. Lewa ręka została odcięta, i jest zastąpiona miotaczem ognia. Druga jest organiczna, zwykle trzyma w niej miecz, karabin lub bombę (jak na obrazku). Ma długi, siwy ogon. Mimo swojego wieku (50 lat) wygląda wciąż jak młody dorosły. Jego inteligentne, młodzieńcze spojrzenie przetrwalo...

Osobowość

Jako zwyczajny wilk, był niezdecydowaną, i często wahającą się osobą. Nie lubił tracić ludzi, a wojna go dość przerażała. Walczył z przymuszonej woli, i szczerze nienawidził Merxes, jak większość mieszkańców planety.

Gdy stał się Volfsteinem, jego poglądy na świat się zmieniły. Twardą ręką rządził flotą bojową, i nie wahał się tracić ludzi. Nie małą satysfakcję dawało mu podbijanie planet, i zwycięstwa w boju. Całkowicie się zatracił, i pokój stał się dla niego nudnym stanem.

Historia

Waxter urodził się na Stest, planecie zamieszkanej przez wilki, o humanoidalnej posturze. Stest była kolonią Werxesu. Podczas jednego z ataków na Stest, Waxter uczestniczył w obronie planety. Niestety został pojmany przez statek Merxesu, i wywieziony na ich księżyc. Tam Waxterowi udało się jednak uciec, i próbował wrócić na Stest. Niestety jego statek został ściągnięty na Merxes, gdzie zajął się nim sam Naczelnik Armii. Było to zmilitaryzowane państwo, rządzone przez Kreiva i inni Naishini. Waxter został pojmany, i zabity przez Naishinów. Jego szczątki pożarł jeden z kandydatów na Naishina- sztuczny symbiont, nie przypominający stworzenia. Symbiont został zabrany, a DNA Waxtera wyciągnięto z niego, i przetworzono na substancję. Wstrzyknięto ją do innego symbionta. Zmienił się natychmiast. Przybrał formę Waxtera, jednak otrzymał imię Volfstein.

Po tym wydarzeniu Volfstein przeszedł specjalny trening wojskowy. Przez wiele lat trenował. Był wybrany przez Kreiva, który go stworzył. Bowiem trenując, okazał się najlepszym kandydatem do zostania Naishinem. W szkole wojskowej pewnego dnia miał przejść test. W wieku 17 lat miał teraz stoczyć pojedynek z innymi uczniami. Ostatni żywy mógł zostać Naishinem, resztę czekała niechybna śmierć. Volfstein był nieczułą osobą, zależało mu tylko na celu. Wspomnienia dawnego Waxtera dawno przepadły, a instynkt mordercy kazał mu zabijać. Wygrał turniej, i został powołany Admirałem floty statków kosmicznych. Jego umiejętności, jakie nabył w szkole pozwoliły mu na podbicie trzynastu planet. Jego następnym celem, jest Ziemia. W międzyczasie brał czynny udział w walce. Poskutkowało to wieloma ranami, w wyniku których stał się cyborgiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki