Fandom

Agent X

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Agent X - prawie stuletni żółw lądowy, szef ASO oraz przyjaciel i wspólnik Benjamina Garnette. Jego imię nie zostało ujawnione, prawdopodobnie wymyślił je sam. PanVadereq.

Kariera

Do ASO dołączył jeszcze jako młody żółw, w 1937. Był uczniem Liama Terriesama, który nauczył go bycia spokojnym i myślenia. Wsławił się w 1941 roku podczas bitwy na Arktyce: wkradł się do bazy Niemców i zmienił kurs transportowca z bronią prosto na bazę- dzięki temu statek uderzył w kryjówkę niszcząc ją doszczętnie. W 1943 mianowano go głównym szpiegiem agencji. 5 lat później miał misję która polegała na wytropieniu i zabiciu niejakiego Victora Shansfguta, zbrodniarza wojennego. Zakończyła się powodzeniem, jednak Agent X nie zdążył uciec przed wybuchem i niemal zginął. Konającego żółwia znalazł Liam i przetransportował do bazy: Tam szpieg uzyskał sztuczne kończyny, skorupę, oczy i większość organów. W 1956 po śmierci mistrza objął dowództwo nad ASO. Był też mistrzem Cezarego.

Jego "numer" szpiegowski to C-00123.

Charakter

Agent X jest spokojny, opanowany i świetnie walczy. Wszystko robi spokojnie i dokładnie, nigdy nie wyciąga pochopnych wniosków. Jego motto oddaje cały charakter: Zanim zrobisz cokolwiek myśl, potem działaj. X to genialny strateg.

Arsenał

Jak już napisałem 90% jego ciała jest sztuczne. W zanadrzu ma Jetpack, kolce wbudowane w skorupę i maczetę/katanę (zależy od tłumaczenia, jednak tak naprawdę jest to Ninja-To) z dwoma ostrzami. Zawsze nosi przy sobie granaty dymne i bomby mikrolaserowe (wybuchają one prądem).

Więcej w Fandom

Losowa wiki