FANDOM

Akcja w połowie i jeden (ang. Welcome to Area 51) - odcinek Przeciętnych dni z życia OTMD. Został wymyślony przez Michalomatka.

Fabuła

McDougall zawsze dniem ataku na zoo w CP nazywał "najlepszym dniem w historii". Liczył bowiem na zwycięstwo.

Ale, żeby najgroźniejsi wrogowie pingwinów mogli to zrobić, to doktor Bulgot zamówił sobie jeden wynalazek - Reaktor Łukowy.

W tym celu Mike urządza spotkanie kameleonów w hangarze (Cytat 1). Potem Vic rozkazuje im skonstruować statek "Micehunter" (ang. Łowca myszy). Vic żegna kameleony i Mike'a (Cytat 2). Lecą kilka godzin, aż lądują w "Area Fifty - one".

Zaczyna się akcja. Zack wiele mówił o tym obiekcie. Tam jest hangar E, najlepiej strzeżony. W związku z tym wszystkie kameleony wysiadają i zaczynają strzelać w strażników. Strażnicy boją się, ale kameleony nadal strzelają. W końcu dostają się do windy, zjeżdżają i wybucha TNT. Dźwigi z Micehuntera chwytają Reaktor i wzbijają się w górę. Myślą, że to koniec, ale...

(Cytat 3). Szeryf wysyła myśliwcami kosmitów ulepszoną wersję człowieka, zwaną homo ulepszus. Micehunter ucieka w przestrzeń kosmiczną. Gonią się aż na Marsa. Po lądowaniu w skafandrach Mike i kameleony są w tragicznej sytuacji (Cytat 4). Po podziękowaniu kałamarnicom (Najlepsi sojusznicy złych ziemian) załoga wraca do domu (Cytat 5).

THE END.

Cytaty

Cytat 1

Mike: Zaprosiłem was wszystkich, aby...

(Stan strzela językiem w Erniego).

Mike: Zero wygłupów!!!

Kameleony: Ok.

Mike: W takim razie: Mój przyjaciel, o imieniu Francis, powiedział mi, że potrzebujemy bardzo cennego przedmiotu.

Kameleony: Jakiego????

Mike: Aby umożliwić atak na CP zoo. I pokonanie jednych z najgroźniejszych wrogów, Oddziału Skippera.

(Kameleony klaszczą w broń)

Vic: Jest

Mike: To

Vic: Rea

Mike: Ktor

Vic i Mike razem: ŁUKOWY!!!

Kameleony: A gdzie on jest? Wynajdziesz, doktorze Frankenstein?

Vic: Nie mogę. Nie wiem, czym nawet jest łuk.

Kameleony: To gdzie go znajdziemy????????

Mike: W najbardziej tajemniczym miejscu w kraju. W stanie Nevada. To miejsce zwie się...

Vic: STREFA 51!!!!

Cytat 2

Vic: Żegnam. Miłego ataku!!!

Mike: Pa. Powiedz Bulgotowi, że wynalazek w drodze.

Vic: Ok.

Cytat 3

Szeryf, dowódca strefy 51: Homo ulepszusy, do myśliwców z planety Quonos!!! Atakować złodziei, te zielone stworzenia!!!

Cytat 4

Mike: Musimy podnieść rączki...

(Kosmiczne kałamarnice atakują homo ulepszusy i ich zabijają.)

Mike: Dzięki, wasza mackość Sqiuderze.

Król Sqiuder: ?@VY}H&UJ*OMMM+>{)P?)M(ynr231c t,YHH

Cytat 5

Vic: Czekam na nich i co?

(Vic zauważa przybliżającą się gwiazdę)

(Gwiazda spada i wybucha)

Mike: Reaktor przetrwał. Jest w ultraskórze, w której nie ma nawet wstrząsów

Vic: No ok. Bulgot będzie zadowolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki