FANDOM

Amanda - postać fikcyjna stworzona przez Madeline Hatter i Księżniczkę Kiarę.

Amanda to surykatka zwyczajna. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Nowe Zoo.

Dzieciństwo

Amanda urodziła się w Afryce. Jej ojciec był przywódcą grupy, więc nie było go zawsze. Matka została złapana i wywieziona do pewnego włoskiego zoo. Amandą opiekował się jej wujek Timon, który często widywał koncerty, na których tańczyli ludzie. Nauczył w ten sposób Amandę. Kiedy dorosła spotkała Sissy, którą polubiła ze względu na tok myślenia. Później spotkała jeszcze Katie, Jannet i Valentinę. Razem stworzyły grupę taneczną. Pojechały m.in. do Hollywood, gdzie zrobiła karierę. Pobyt w nowym miejscu zmienił jej charakter na gorszy aż tak, że o mały włos nie rozwiązała zespołu. Gdy doszły ją słuchy, że pojedzie na Broadway prawie zawału nie dostała. Ale na miejscu spotkała ją przykra niespodzianka - zamiast na Broadway przetransportowano ją i jej grupę do zoo.

Cechy

Amanda jest perfekcjonistką. Wszystko musi robić dokładnie i po swojej myśli. Nie znosi leniuchów. Czasami robi się wredna i opryskliwa.

Psychika

Amanda jest perfekcyjna, nie znosi niedoskonałości, przez co się denerwuje.

Talenty

Amanda jest świetną tancerką i piosenkarką. Umie czytać i pisać. Robi całkiem ładne portrety.

Lęki

Boi się, że występ źle wyjdzie.

Wygląd

Amanda ma ciemnobrązową sierść, czarne włosy i zielone oczy. Ponadto zawsze się ubiera w dizajnerskie ciuchy.

Dokończę później...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki