Fandom

Angela

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze38 Udostępnij

Angela - To postać fikcyjna użytkownika Księżniczka Luna 122 , należy do oddziału Skippera.

Wygląd

Angela to rybołów zwyczajny, płci żeńskiej. Ma ostry dziób i pazury. Jej włosy są koloru blond z niebieskimi końcówkami. Posiada także duże, bardzo opierzone, brązowe skrzydła. Jest o parę centymetrów niższa niż Kowalski.

Opis postaci 

Bardzo dobrze lata, lecz nie jest mistrzynią w tej dziedzinie. Jest chłopczycą. Kilka razy uratowała oddziałowi życie. Lepiej nie zbliżać się do niej, kiedy się zdenerwuje.

Jej gust muzyczny

Lubi słuchać rocka, popu, a czasem też muzyki country.

Ulubione jedzenie

Najbardziej lubi ryby i owoce. Nie pogardzi też słodyczami.

Nie lubi warzyw.

Jak trafiła do zoo w Central Parku

Urodziła się na wolności, w Afryce, ale niedługo po jej urodzeniu, jej rodzice zostali zabici, a ona sama była sprzedawana od kraju, do kraju. Wreszcie któregoś razu organizacja broniąca praw zwierząt, umieściła ją w zoo w Central Parku. Na początku jej relacje z pingwinami nie układały się dobrze, ale to nie trwało długo.

Umiejętności

  • Umie latać w nocy i czasem wybiera się na nocne wycieczki.
  • Uwielbia pikować z powietrza na wrogów, i w ten sposób często ich pokonuje.
  • Jest dobra w tańcu.

Cechy charakteru

Łatwo się denerwuje

Czasem wystarczy choćby jedno złośliwe słowo skierowane do niej, by wpadła w furię.

Obraża się i nie lubi przepraszać

Kiedy kłóci się z pingwinami (najczęściej z Kowalskim i Skipperem) to nie ma mowy, by pierwsza przeprosiła.

Odważna

Nie boi się prawie niczego, jednak gdy się przestraszy, nie daje tego po sobie poznać.

Przyjacielska

Nigdy nie zdradziłaby swych przyjaciół. Nie jest w stosunku do nich oschła i stara się robić wszystko, by ocalić jej dobre stosunki z innymi.

Łatwo nawiązuje kontakty

Nie chowa się po kątach nie wiadomo gdzie, tylko pierwsza stara się nawiązać kontakt.

Ma poczucie humoru

Czasem w trudnych sytuacjach potrafi obrócić wszystko w żart i rozluźnić atmosferę.

Troskliwa

Chociaż jest twarda, to w głębi serca troskliwa i troszczy się o Szeregowego, gdy stanie mu się coś złego zrymowałam!

Waleczna

W walce nie poddaje się ani na chwilę, walczy do ostatniego końca.

Wytrzymała

Ma za sobą różne doświadczenia, więc potrafi wytrzymać ból.

Ciekawostki

  • Nie ufa windom, boi się w nich zatrzasnąć.
  • Ma zadziwiająco duże skrzydła (czasem jest to jednak wada, a nie zaleta).
  • Nie umie śpiewać, ciągle fałszuje.

Przyjaciele

Doris

Skipper

Kowalski

Rico

Szeregowy

Król Julian

Relacje z innymi

Skipper -  

Szeregowy - Ciągle zachwyca się jego słodkością, dobrze dogadują się i razem oglądają bajkę o jednorożcach. Szeregowy traktuje ją jak ciocię.

Kowalski - działa jej na nerwy, ponieważ on ciągle chce przeprowadzać na niej analizy i eksperymenty. Lubi go, ale podejrzewa, że kiedyś swymi eksperymentami rozwali bazę.

Rico - Uważa że jego wymiotowane rzeczy są obrzydliwe, a szczególnie popcorn z jego brzucha, budzi jej odrazę i nie może patrzeć jak pingwiny go jedzą. Mimo to lubi go i często razem łamią zakazy szefa.

Król Julian - Budzi w niej sympatię, może dlatego że oboje kochają tańczyć. Uwielbia jego śmieszne teksty, ale czasami uważa że Julian jest debilem do kwadratu.

Mort i Maurice - Uważa że Mort jest słodki, ale widziała słodszych. Nie lubi jak lemur mówi głupie rzeczy. Maurice według niej jest mądry i na pewno inteligentniejszy niż Julian.

Joey - Tylko ona się go nie boi, ale pomaga pingwinom w ucieczce przed nim. Lubi go drażnić.

Marlenka - Nie lubi jej, mówi że jest nudna i niezbyt atrakcyjna. Trochę Bardzo jej zazdrości jej przyjaźni ze Skipperem.

Megan - Nie lubi jej (z wzajemnością (?)), mimo iż ta nie przepada za Skipperem.   

Kim - Nie przepada za nią, ponieważ jest zbyt poważna.

Margaret - Bardzo ją lubi, głównie z powodu jej sympatyczności i dobroci.

Neem - Lubi ją za jej nieobliczalny charakter. Dzięki skrzydłom, które obie posiadają, mogą urządzać zawody w lataniu.

Cytaty

  • Angela: (przymila się) Skipper...czy mogłabym na godzinę codziennie przejmować twoje stanowisko szefa? Nie będę robić żadnych idiotycznych misji. Skipper: No...dobra. Angela:.*poważnieje* Oddział! Teraz to ja jestem szefową! 50 POMPEK, JUŻ!!! WSZYSCY!! BEZ DYSKUSJI! Trzeba dbać o formę! Potem będziecie mi za to wdzięczni...
  • Angela: Czy was wszystkch pogięło?!

Rola w oddziale

Jest kucharką, specjalistką od wygadywania pierdół, a nawet czasami zastępczynią Skippera.

Co zmieniła w oddziale:
Sport

Dziewczyna katuje budzi pingwiny codziennie o 6 rano, każe im: robić 50 brzuszków, biegać dookoła zoo, robić 30 pompek i wykonywać ćwiczenia. Żeby było sprawiedliwie, sama też je robi. Szczególnie uczepiła się szefa z powodu jego "bebechu". Czasami pingwinom nie chce się ruszyć z miejsca, ale wtedy wylewa na nich wiadro lodowatej wody. Uważa że "jak będziemy mieć dobrą kondycję, łatwo uciekniemy wrogom".

Kuchnia Angela dobrze gotuje i co raz przyrządza rozmaite potrawy rybne, np. omlet z dorsza, gotowane i smażone śledzie, sałatka rybna...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki