Fandom

Animal Evil TV

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Animal Evil TV - Kanał telewizyjny, który wymyślił Michalomatek.

Historia

Podstawową przyczyną rozpoczęcia jego emisji była mała ilość "złych" mediów, które szerzyły na cały świat nauki złe, złoczyństwo lub terroryzm. Takiego zadania podjęli się agenci Doktora Bulgota, atakując stację telewizyjną na wieży w Toronto. Wymusili emisję na szefie pewnej telewizji, inaczej by zginął. Od tego czasu program zyskuje coraz więcej fanów.

Emisja

Początkowo emitowano go jedynie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w języku angielskim. Potem chcieli go oglądać mieszkańcy Quebecu [1]. Dlatego zaczęto tam puszczać z francuskim lektorem. Potem swoje chciał zrobić Hans - Puszczać w Danii. Nie trzeba było jednak tłumaczyć [2]. Najwięcej zwierząt ogląda go na Grenlandii. Puszczany jest także w Niemczech. Jeszcze czasami, ale rzadko puszcza się go na Białorusi.

Programy

  • The Barbarians - Grupy zwierzęcych superzłoczyńców, chcących obalić Demokracje w Europie i zniszczyć UE[3]. Dzielą się na: "The Germans", "The Celts", "The Franks" i "The Huns".
  • The Mongols - Przybysze z Mongolii, Rosji, Kazachastanu i Chin, którzy chcą podbić Europę. Są wyjątkowo śmieszni.
  • The Z Allies - Program, reprezentujący ich. Jest najbardziej popularny. Zadaniem jest m.in. Rozpowszechnianie Macdougalizmu.

Krytyka i wpływ na widzów

  • W wielu przypadkach u zwierząt pojawiły się cechy Macdougalizmu: islamofobia, chęć podbicia świata bądź też amerykanofilia. Wielu twierdziło, że jest to środek propagandy, ale za nim ktokolwiek o tym usłyszał, informacja została filtrowana przez hakerów przyjaznych mcdougalistom.

Przypisy

  1. Prowincja Kanady, w której mówi się po francusku. Jest druga co do zaludnienia (zaraz po Ontario). Najważniejsze miasta to Montreal i Quebec
  2. Duńczycy świetnie opanowali angielski
  3. Nawiązanie do upadku Cesarstwa Rzymskiego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki