Fandom

Anthony

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Anthony Peter "Dziadzunio" Badgerus - postać użytkownika Wojti2000 (dyskusja), borsuk-cyborg pozbawiony współczucia i uczuć. Bardzo stary i niebezpieczny patriota.

Opis Postaci

Anthony jest stary i pomarszczony gdyż posiada 4000 lat. Ma również protezę oka jak Doktor Bulgot. Jego ręce są zakute w metalowy pancerz będący protezą, podobnie jak nogi. Dzięki cybernetycznemu rozrusznikowi serca potrafi się poruszać. W jego mózgu jest kawałek procesora komputera Grubego dzięki czemu Anthony jest zdatny do myślenia. Posiada także pistolet na usypiające strzałki w nadgarstku lewej ręki. Dotykanie nosa Anthony'ego skutkuje porażeniem prądem, ze względu na wbudowany paralizator. Jego futro jest wyłysiałe na torsie. Ponadto, potrafi zmienić swoje łapy w karabiny Gatlinga i strzelać z nich. Jego płuca są zmodyfikowane żeby automatycznie, bez oddychania pobierały tlen i zmieniały w dwutlenek węgla po czym wydychały go. W przełyku Anthony'ego znajduje się kilka miniaturowych zgniatarek i pił które pozwalają na przeżuwanie. Anthony posiada również miotacz ognia na korbkę, który zabiera czasami na misje. Jego proteza oka pozwala na ustawienie wzroku na termowizję bądź noktowizję.

Zachowanie

Anthony uwielbia niszczyć i krzywdzić innych. Posiada szczególny uraz do drużyny Hatashiego oraz Skippera. Jego struny głosowe uległy zniszczeniu, przez co ma wszczepioną płytkę do mówienia - mówi takim głosem jak HAL 9000 z Kosmicznej Odysei, ale niższym.

Historia

Uysy.png

Łysy i Rudy walczą z robotami i Anthonym, by Wojti2000.

Anthony pamięta czasy starożytnych, jest najstarszym zwierzęciem, od śmierci po przeżyciu 80 lat uratowali go naukowcy z przyszłości, z roku 2600 z jego rodzimego kraju, Botswany. Wszczepili mu rozrusznik serca. Dzięki temu żył jeszcze 200 lat po czym jego nogi i ręce zwiotczały jak flaki, a naukowcy musieli zaimplementować protezy. Kilka lat później stracił oko przez co dostał kolejną protezę. W 2012 jego mózg stracił wszystko, przez co naukowcy musieli wziąć ze śmietnika kawałek procesora komputerowego, który należał do szympansa Grubego. Dzięki włożeniu procesora do mózgu, borsuk posiadł moc myślenia z powrotem. Jedynym słabym punktem Anthony'ego były odsłonięte kawałki skóry, które były niesamowicie podatne na ból. W roku 2014 został przeniesiony do miasta w którym rozgrywają się nielegalne wyścigi gdyż naukowcy chcieli trochę zarobić na wystawianiu transformującego się w auto cyborga. Cyborg zmieniał się jednak w auto będące niemarkowym kwadratowym starociem. Wkrótce potem on razem z naukowcami włamał się do tajnego schowka z tajnym autem i zeskanował jego kod, by od tej pory się w nie zmieniać, czyli Lamborghini Egoista. Po przegraniu kilku wyścigów, uciekł do bazy wojskowej w Algierii. Tam zaimplementował sobie paralizator w nosie i pistolet na usypiające strzałki. Od tej pory uległo zmianie jego zachowanie, z spokojnego i miłego staruszka stał się groźny, zniszczył każdego kto przeszkodził mu w wyścigach. Uwielbiał niszczyć wszystko swoim młotkiem wbudowanym w rękę. Zaczął nienawidzić wszystkiego, i wydał ogłoszenie, że jest najemnikiem. W tym momencie zburzono też jego zabytkowy dom ze starożytności przez co postanowił że dołączy do armii Lorda.Był jej cennym nabytkiem, dzięki możliwości zmienienia się w samochód do którego wsiadał Lord. Wkrótce Lord przedstawił go jego armii robotów, dzięki czemu Anthony stał się ich generałem.  Wkrótce plan Lorda został wdrożony w życie - roboty zaatakowały cały świat, Anthony im dowodził. Anthony poznał wkrótce Witalija i resztę oddziału Jotta 8. Razem z nim postanowił że zniszczy wszystkie żywe stworzenia na świecie i utworzył świat robotów.

Samochód

Anthony nie posiada samochodu, pomimo tego ściga się - sam zmienia się w samochód Lamborghini Egoista.

Egoista.jpg

Auto w które zmienia sie Anthony

Relacje z innymi postaciami

  • Witalij - Witalij jest jedyną postacią do której Anthony odczuwa przyjaźń. Jest dla niego miły, i pomaga mu.
  • Keith - Anthony wykorzystuje Keitha jako kozła ofiarnego bądź mięso armatnie.
  • Bazaltiusz - Anthony wrzeszczy cały czas na Bazaltiusza i rozkazuje mu.
  • Gang Kartana - Anthony brzydzi się ich "komórkami mózgowymi w złożonym stopniu nierozwinięcia".
  • Oddział Skippera, i inne zwierzęta - Anthony nienawidzi ich z całego serca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki