FANDOM

Applejack - jedna z głównych postaci My Little Pony: Przyjaźń to magia, tym razem występuje w postaci palczaka madagaskarskiego (błędnie jest zaliczana do lemurów) i jest pierwszoplanową bohaterką PLiŻ. Należy do oddziału Rainbow Dash (pełni rolę zastępcy szefowej). Jest to postać autorstwa GosiElli.

Wygląd

Jako dorosła

Applejack jest trochę chudsza i niższa od Maurice'a, ma lekko pomarańczowe futerko i blond włosy splecione w warkocz i spięte żółtą kokardką z przyszytą na niej stokrotką. Ma długie rzęsy, zielone oczy i ciemnopomarańczowe powieki. W tej wersji nie posiada kapelusza i piegów.

Jako dziecko

Była najładniejszą dziewczyną w jego szkole, wyglądała prawie tak samo, tylko że miała rozpuszczone włosy i dużą żółtą kokardę na głowie. Miała wielu wielbicieli.
Zdjęcia 050.JPG

Applejack & Maurice jako dzieci

Charakter

Skromna, pracowita i opiekuńcza. Zależy jej na przyjaciołach, których poniekąd uważa za rodzinę. Jest mądra i inteligentna, choć nie umie czytać i pisać. Ma duże poczucie odpowiedzialności i honoru. Jest cierpliwa i wyrozumiała, acz zdarza jej się wkurzyć. Odczuwa pewien respekt przed Rainbow, mimo, że są najlepszymi przyjaciółkami.

Umiejętności

Znakomicie posługuje się lasso i wspina się na drzewa. Jest również bardzo silna.

Relacje

Ze Skipper'em

Trochę przeszkadza jej jego paranoja, pomimo to lubi pingwina i należy do jego oddziału.

Z Rainbow Dash

Dash jest jej najlepszą z najlepszych przyjaciół, bardzo dobrze się ze sobą dogadują. Apple cały czas stara się ją naśladować i trochę martwi się, że ta nigdy się nie śmieje. Mimo ich przyjaźni Applejack trochę się jej boi, gdy ta się denerwuje.

Z Ellą

Nawet się lubią. Gorąco życzy jej, by była z Ricky'm.

Z Ricky'm

Jest wobec niego w porządku. Dąży do zeswatania go z Ellą.

Z Gosią

Apple lubi z nią konkurować, jednakże nie roią tego, by soie dokuczyć, tylko dla zabawy.

Z Kowalskim

Nie za bardzo go lubi, ale przyjaźni się z nim i stara się być dla niego miła. Podobnie jak inni nie znosi, gdy ten się mądrzy.

Twilight Sparkle

Bardzo się lubią i często ze sobą rozmawiają. Pomagają sobie nawzajem i darzą się szacunkiem.

Z Rico

Trochę ją obrzydza jego wymiotowanie sprzętów, ale lubią się i, gdy trzeba potrafią współpracować.

Z Pinkie Pie

Podobnie jak u Rico obrzydza ją wymiotowanie rzeczy, jednakże są dla siebie miłe i szanują się.

Z Szeregowym

Appleajck uważa, że jest słodziutki jak wszystkie czereśnie razem wzięte. Bardzo często pomaga mu i jest wobec niego bardzo mila i opiekuńcza.

Z Fluttershy

Bardzo się lubią i są dla siebie niezwykle miłe. Applejack troszczy się o nią jak na przyjaciółkę przystało.

Z Królem Julianem

Nie lubi jego zarozumiałości i wysługiwania się innymi. Służy mu wyłącznie ze względu na Maurice'a, chce mu się przypodobać, jednakże tak było tylko na początku, potem stała się lojalna wobec lemura katta.

Z Rarity

Podobnie jak szefowa lubi ją, ale denerwuje ją jej pedantyczność, musi jej służyć, tak jak Julianowi. Królowa stara się nie wykorzystywać jej za bardzo.

Z Maurice'em

Applejack była jego obiektem westchnień już od czasów szkolnych. Ona zauroczyła się w nim potem.

Zdjęcia do artykułów 379-1-.JPG

Maurice & AJ xD

Z Robertem

Trzy słowa: nie ufa mu.

Z Glorią

Uważa, że jest spoko.

Z Marlenką

Podobnie jak reszta oddziału RD nie lubi jej i często jej dokucza.

Z Czerwonym Wiewiórem

Znali się już w podstawówce, on ciągle do niej zygał, ale ta przyjaźniła się z Maurice'em.

Z Darlą

Nie lubi jej i często się z nią przegaduje, bo myśli, że pomiędzy nią a Maurice'em istnieje coś więcej niż znajomość, na szczęście jest w błędzie.

Wcielenia

Zdjęcia 044.JPG

W innym wcieleniu

Po wylaniu na nią eliksiru Kowalskiego i Twilight. Kolory zostają zachowane, tylko kokardka zmienia się w różową chusteczkę w niebieskie grochy, a grzywka opada jej na jedno oko, ma też rozpuszczone włosy.

Pierwsze rysunki Applejack

Więcej z Fandomu

Losowa wiki