Fandom

Aqua

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Aqua[1] (Aquarell) - Postać fikcyjna. Stworzona przez Ciri. Samica pingwina białoberwego. Należy do oddziału pingwinów. Jest wyższa od Rico , Szeregowego i Skippera.

Opis postaci

Aqua Infdla.png

Aqua pod wpywem Inflatium by Wojti

Aqua jest żywiołową pingwinką, siostrą Kowalskiego. Kiedy się ją polubi, rozmowa z nią to tylko przyjemność. Ma poczucie humoru, chociaż jej żarty polegają na robieniu głupich kawałów. Jest niższa od Kowalskiego, choć utrzymuje, że jest wyższa o 1,5 milimetra. Czasem dostaje tzw. głupawki. Jej chłopakiem jest Stanley, komandos wysłany przez centrum dowodzenia, na misję do Hiszpanii. W przeciągu dwóch miesięcy Aqua ma do niego dołączyć.

Życiorys

Całe swoje życie mieszkała w Zoo. Kiedy była mała, wszyscy uważali, że jest słodziutka i taka niewinna. Jednak szybko udowodniła, że to tylko pozory. Kowalskiemu lubiła dokuczać, zawsze potrafiła znaleźć ciętą ripostę, mimo młodego wieku. Często jednak bratu zazdrościła, bo matka uważała go za bardziej odpowiedzialnego. On sam wyprowadził się, zostawiając Aqua'ę z mamą. Niedługo potem, matka i córka, przeprowadziły się do Coney Island. Chociaż Aqua lubiła zmiany, ta nie przypadła jej do gustu. Lubiła poprzednie Zoo, swoich przyjaciół w których nieliczny skład, wchodziła Doris, a także jej chłopak, Stanley. Kilka dni po przeprowadzce, została zaproszona na grilla, przez Nate'a, miejscowego geniusza. Nate zaprosił też swoich przyjaciół, Nimitę i Ango'a. Zaprzyjaźniła się z nimi, jednak z powodu innych charakterów nie było to łatwe. Często cała czwórka miała odmienne zdanie. W Coney Island spędziła rok, a może trochę więcej. Mieszkała by tam całe życie, gdyby nie wiadomość z centrali. Okazało się, że może towarzyszyć Stanley'owi, podczas misji w Madrycie (Hiszpania). Aby jednak aktywnie w niej uczestniczyć, musiała zostać wyszkolona i przydzielono ją do oddziału pingwinów, zamieszkującym Zoo w Central Parku. Okazało się, że to była ekipa Skippera. Oczywiście spotkała się z Kowalskim, co było nieuniknione.

Cechy charakteru

Zawzięta

Uparta

Pomocna

Odważna

Te cztery cechy wiernie ją reprezentują. Wierzy, że nawet najmniejsza szansa może pomóc. Wie kogo darzyć zaufaniem i komu należy się szansa. Trochę ciężko jest ją lubić, przez jej zmienny gust i upodobania. Jeśli ona kogoś lubi to będzie wobec niego tak lojalna jak tylko może.

Muzyka

Zazwyczaj słucha rozmaitych rodzajów muzyki, ale jej ulubionym zespołem jest Skillet. Nie można powiedzieć, że jest pseudofanką, bo ma ograniczoną wiedzę o Skillecie. Owy zespół poznała dzięki Nimicie. Zaciągnęła ją tam z Nate'm i Angiem.

Poglądy

Lubi:

Zmiany. Tak niewiele rzeczy może ją zadowolić, bo ciągle sama się zmienia. Nie lubi stać i nic nie robić, jest bardzo aktywna. Uwielbia gdy coś się dzieje. Gdy jest spokojnie siedzi w necie. 

Nie lubi:

Zbyt spokojnej atmosfery, aczkolwiek lubi się wygrzewać na leżaku z laptopem. Nienawidzi też pacyfizmu i wszystkiego związanego z satanizmem. 

Cytaty

A: Te szare z ogonem jak szczotka do butelek, niech się zamknie!

J: Mort, ta pani pingwin mówi o twym haniebnym ogonie.

(Typowy dialog Aqua - Julian)

Przypisy

  1. Lekko wzorowana na mnie, oprawiona humorem, sarkazmem i czystą fikcją.

Więcej w Fandom

Losowa wiki