Fandom

Ara

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Ara - trójkolorowa (szary, biały i czarny) klacz mustanga. Odeszła w wieku jednego roku. Powód śmierci: pogryzienie przez wilki (lub zdziczałe psy - tego dokładnie nie ustalono). Wiedźminka36

Ara 1 rok.gif

Ara w wieku jednego roku

Wygląd

Ara jest trójkolorowa, ogólnie jest czarna, ma białe łaty, no których są jeszcze szare łaty. Ma białe skarpetki i białą łatkę na pysku.

Historia

Ara urodziła się w Ameryce północnej, w wielkim stadzie mustangów. Jak każdy mały koń, miała przyjaciół (była wyjątkowo towarzyska, szybko otoczyła się gronem dobrych kumpli).

  1. Perła (Jak to Ara na nią mówiła: Pearl (czyt. Perl) - Kara córka klaczy i ogira alfa. Najlepsza przyjaciółka Ary.
  2. Rossa - Siwa hreczkowata klacz, druga w kolejności najlepsza przyjaciółka Ary.
  3. Anabell - Bułana siostra bliźniaczka Rossy.
  4. Harry - gniady ogierek o dziwnej (i wyjątkowej) budowie ciała (zamiast obniżenia na środku grzbietu, miał tak jakby... wzniesienie)
  5. Blackie (czyt. Bleki) - Czarny ogierek, starasznie podobny do Perły (nie raz zdarzyło się go z nią pomylić...)

Była najbardziej psotna z całej „bandy". To ona była winna większości figli, które razem płatali.

Umarła w wieku jednego roku, zagryziona przez wilki.

Ara.gif

Ara

Przed śmiercią nie uciekniesz... 

Lubiła chodzić do lasu, nieopodal łąki, na której mieszkało stado. Niestety, las odebrał jej szansę na przeżycie. Pewnego razu, gdy tam wyruszyła, zgubiła się. Krzak, który mijała już... hm... chyba trzeci raz, gdy próbawała znaleźć drogę do domu, nagle zaczął się ruszać! Sparaliżowana strachem Ara stanęła w miejscu, przestała się ruszać, a nawet oddychać, mając nadzieje,, (która zawsze umiera ostatnia...) że to coś, co się tam czaiło, jej nie zauważy... Ale... nie... fałszywy alarm, to tylko biały królik... uf... co za ulga... Szła dalej... coraz bardziej się bała... ale nic się nie stanie... jest bezpieczna... królik szedł za nią, on się nie bał, więc tym bardziej ona nie musiała się bać! 

- Nie! Nie będę się bała! - dodawała sobię otuchy, szepcząc sama do siebie.

Ale co jest... jakaś... wielka łapa wyłania się z krzaków i zgarnia w nie królika! W tym momencie słychać jego pisk! Biedny królik! Znów powtarza się sytuacja... biedna Ara, nie może nawet drgnąć... strach nie pozwala jej na to... powinna uciekać! Nie może tu zostać! 

- No już! No rusz się! Rusz! - mówiła, próbując ruszyć nogą

To coś wychodzi z krzaków! To wielki wilk!

- Wrrrrr - warczał wilk .

W tym momencie nie mogła już stać nieruchomo! Wreszcie! Udało się ruszyć z miejsca! Tak! Ucieka! Wilk zostaje w tyle! Ale co to? on... on... wyłania się z krzaków przed nią... czyli pobiegł skrótem... Trzeba zawrócić! Biegnie najszybciej jak może... ale brakuje jej sił...

- Zwolnij! Przed śmiercią nie uciekniesz! Nie da się przed nią uciec! - Krzyczy wilk, kłapiąc zębami przy jej tylnych nogach.

- Nie!

To już koniec... wilk złapał ją za tylną nogę... mocno krwawi... koniec...

Omdlewa... Widzi tylko ciemność w tunelu... na końcu tunelu jest światło! Pobiegła w jego stronę. I tak właśnie trafiła do końskiego nieba (znajdującego się pod ludzkim rajem). Widzi wszystko z góry... 

- Perła mnie szuka... Pearl! Pearl! Tu jestem! hm... ona mnie nie słyszy... ale zaraz... coś mi tu nie pasuje... co to? Czy to skrzydła? Tak! są piękne, wielkie i białe!

(to jest koniec historii nieszczęśliwej śmierci Ary... smutna, nie?) :'(

Wilk.gif

Zabójca Ary

Więcej z Fandomu

Losowa wiki