Fandom

Arachnofobik

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Arachnofobik - 12 odcinek serialu Miażdżyciele użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Debiutuje w nim Gang Tarona i okazuje się że Horus Van Eagle panicznie boi się pająków.

Fabuła

Kartan i Sergio chodzą sobie ulicą, i nagle znajdują małego skakuna arlekinowego. Idą za nim i docierają do starego bunkra. Wchodzą tam i poznają Gang Tarona. Pajęczaki przedstawiają się, i witają z radością Kartana i Sergio, dają im jedzenie ale Sergio coś podejrzewa, gdy pająki zawijają Kartana w naleśnik mówiąc że to "ultranowoczesny koc termiczny". Sergio wyjmuje komórkę i dzwoni po Horusa i Werfera. Ci przyjeżdżają, wychodzą z aut, a na widok Gangu Tarona, Horus robi się blady i mdleje. Okazuje się że ma bardzo silną Arachnofobię. Werfer natomiast zostaje złapany przez Asię, i razem z Kartanem trafia do wielkiego pieca, gdzie okazuje się że pajęczaki chcą ich zjeść. Sergio jednakże znajduje pomysł - biegnie w stronę starej szafki, a Gang Tarona za nim. Chomik zamyka ich w szafce, po czym zabiera członków swojego gangu do Huty i ucieka. Odcinek się kończy.

Postacie

Ciekawostki

  • Gdy Sergio widzi naleśnik mówi: "NALEŚNIKI!" co jest nawiązaniem do sławnego internetowego show Macieja Frączyka - Niekryty Krytyk, które można obejrzeć na YouTube.
  • Jest to pierwszy raz gdy Sergio ratuje Gang Kartana nie strategią, ale czynami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki