Fandom

Araton

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Araton- Lemur Wari o dość zakręconym charakterze. Kumpel Cezarego oraz nieudolny adorant Neem.

Życie

Urodzony 30 maja 1992 roku w Edynburdzkim Zoo. Rodzice nie należeli do najnormalniejszych. Ojciec alkoholik, matka zdradzała męża z Tukanem z klatki obok. Po awanturze w wyniku której Araton nabawił się blizny pod okiem młodzik mając niecałe 16 lat uciekł z domu tułając się po świecie. W międzyczasie poznał Ceza, który uratował go z rąk mafii. Osiedlił się na Manhattanie, gdzie został złapany i przeniesiony do Zoo w Central Parku. Poznał tam Neem i zakochał się w niej, bez absolutnej wzajemności.

Charakter

Araton jest dość denerwujący i szalony. Uwielbia obżerać się Mango, nie jest jednak gruby (spala kalorie uciekając przed Rico). Dość nieumiejętnie gra na gitarze, a jego jedynym fanem jest Mort (tylko wtedy gdy młody się naćpa karaluchami). Gdy bierze udział w konflikcie często zmienia stronę na tą zwyciężającą.

Relacje

Z Cezarym

Najlepsi przyjaciele od lat. Od kiedy Cez uratował go od gangsterów Araton zawsze prosi go o pomoc, z wzajemnością- jeśli pingwin musi się dowiedzieć czegoś od zwykłych cywili może liczyć na przyjaciela. W weekendy także przesiadują w barze.

Z Neem

Neem najchętniej by go zmieliła w maszynce do mięsa, przeszkodą są jedynie konsekwencje karne. Araton natomiast na jej nieszczęście myśli, że po prostu ta wstydzi się go. Posuwa się nawet do jej szpiegowania, przez co nieraz ląduje u lekarza.

Z Lemurami

Juliana niezbyt szanuje, bardziej woli udawać jego sługę. Woli siedzieć na palmie, opalać się, popijać konaik i podgryzać mango niż wykonywać rozkazy. Maurice jest mu obojętny, ich kontakty ograniczają się do przywitania. Mort lubi słuchać jego "muzyki".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki