Fandom

Armagedon-Odcinek 9

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

9 odcinek serialu Armagedon by DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Fabuła

Dźwięk gongu rozległ się na całą wyspę. Osoby w obozowisku ziemskim pośpiesznie ubrały się  i poszły na dziedziniec. Gdy tylko na niego weszli wstrzymali oddech- na pal nabita byla metalowa głowa Chrisa. Zhan Doi wyraźnie się zasmucił.

Tym razem Dhravek miał towarzystwo. Obok niego zasiadali inni magowie. Telepata borsuk- Animorrenstein, Nekromanta Borsuk- Xardos oraz Bolch (Zindelo). Lemur ogłosił, iż dziś turniej zakończy się- Rozegrane będa 4 walk na śmierć i życie.

Pierwsza walka rozgrywa się między Thunderem a Jarvisem.

Cyborg spojrzał waranowi w oczy. Zrzucił szatę odkrywając swe metalowe kończyny. Jaszczur wyjął ostrza...

Nyleen z trybun spojrzała się na Jarvisa- to dzięki niemu ma swe zęby- więc praktycznie jest ona jego cząstką.

Dwóch przeciwników ruszyło na siebie. Thunder na początek posłał w oponenta kilka pocisków elektrycznych, ten jednak ich uniknął. Waran skoczył z dwoma szablami w rękach i gdy już miał je wbić, wombat zablokował je metalowymi kończynami. Z główki uderzył przeciwnika  oraz odkopnął. Jarvis nie dawał za wygraną i rzucił ostrzem w cyborga. Dostał w nogę i przewrócił się. Waran już chciał go dobić, lecz był zbyt pewny siebie. Thunder ruchem ręki zesłał na niego piorun popieląc go.

Dhravek był mało zadowolony.

Następna walka- Psycho kontra Nyleen

Tym razem dziewczyny ruszyły na siebie od razu. Pingwinica natychmiast z całej sił uderzyła mutantkę w zęby, łamiąć kilka. Nyleen oddała jej kunai w ramię. Wtedy Psycho nie wytrzymała. Rozwcieczona ruszyłą na przeciwniczkę z furią uderzająć ją. Piekielnica wszystko blokowała ze śmiechem, jednak niespodziewanie jej oponentka chwyciła ją za szyję i dusiła... Nyleen już mdlała, lecz szybkim chwytem uderzyła Psycho w bark łamiąc go. Ta walka była najzacieklejsza... W krótce obie znikł w tumanach kurzu targając się po piachu. Po jakiś 4 minutach Nyleen, cała w ranach chwyciła równie sponiewieraną Psycho za kark... Następnie za pomocą kunai odcięła głowę tryumfując.

Wtem na arenę wkroczyło monstrum... Hess. 2 metrowy, wielki szczur. Miał 6 oczu i 4 ręce. Zhan Doi krzyknął "Już czas!" i na arenę wkroczył niedźwiedź, Gordon. Rozpoczęła się walka. Grizzly natarł na Hessa, ten dzielnie się obronił. Zaczęli nawalać się łapami, jednak ostateczny cios zadał Gordon potężnym ciosem w głowę zabijając przy okazji Szczura.

Dhravek po omówieniu wszystkiego postanowił- teraz bedzie walka ostateczna, podwójne starcie- walczyć będą przywódcy drużyn- Dhravek vs Zhan Doi, Shieldine (Nikki) vs Memphis.

Starcie sie zaczęło.

Dzielna Celtycka Wojowniczka ruszyła na smoka, ten ział w nią ogniem. Obok Zhan i Dhravek pojedynkowali się- Dhravek miotając ogniem, Zhan wodą.

Łasica uderzyła toporem przeciwnika w łeb robiąc mu rozległą bliznę, on akurat gdy odsłoniła tarczę miotnął ogniem. Shieldine zapaliła się, lecz gdy Memphis cieszył się rzuciłą go toporem w pierś. Obaj upadli martwi.

Obok Szop i Lemur dalej walczyli na magię, Dhravek zbliżył się. Zhan przewidział co się święci, więc przeskoczył nad nim. Nie przewidział natomiast, że przeciwnik walnie w niego piorunem. Szop padł umierając.

Dhravek śmiejąc się na głos krzyknął "TO KONIEC! ZWYCIĘŻYLIŚMY!", a niebo zrobiło się fioletowe...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki