FANDOM

1, wstępowy odcinek serialu Armagedon stworzony przez DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Fabuła

Dzień jak co dzień we wszystkich wymiarach. W Niebie spokój i harmonia, na Ziemi nic specjalnego, w Świecie Zwierząt spokój, w Wymiarze Demonów (na swój sposób) także wszystko gra.

Wymiar Demonów, właśnie, Wymiar Demonów. Wieczne więzienie dla najgorszych szumowin, które trafiają tu po śmierci. Jako iż prawie wszyscy tu są martwi nikt tu się nie zabija, ale jeśli nie umiesz się bronić możesz z łatwością dostać po mordzie/zostać skopanym/wepchniętym do lawy. Władzę sprawuje tu Salamandra (Grana przez Helię)- potężny mag ognia, lisica. Mieszka w pałacu na szczycie góry wraz ze swymi sługami- demonami, smoczkami, czarodziejami w skład których wchodzą m.in Dhravek (Araton) i Xardos (Leff). Nikt się jednak nie spodziewał, że umęczone dusze w końcu się zbuntują przeciw Salamandrze... Pod wodzą Memphisa, niezwykle przebiegłego smoka przekonują Dhraveka i Xardosa do wygnania Salamandry z pałacu i wtrącenia jej do najciemniejszego lochu. Tak więc Zielone Oddziały wraz z Demonami i 2 zdradzieckimi czarodziejami zaatakowali pałac... rozpętało się piekło. Jako iż aktualnie trwało przyjęcie na którym stawiło się wielu magów z innych wymiarów była to prawdziwa rzeź. Co jakiś czas jakiś mały smok/gargulec/mag padał martwy na podłogę, niektóre dusze były wywalane za okno pałacu i wlatywały do lawy tym samym tracąc uzbrojenie... Jednak przewaga liczebna zrobiła swoje. Wszyscy goście i zwierzęta Salamandry były martwe, ona sama posunęła się do ostateczności- teleportowała się do Świata Zwierząt wysadzając pałac. Memphisowi było jednak mało. Zmienił plan i postanowił dokonać inwazji na zielony i spokojny świat zamieszkały przez zwierzęta...

Dhravek zgodził się z Memphisem i szybko znalazł podstęp, który pozwolił mu na otworzenie portalu- zostanie zorganizowany turniej który przesądzi o tym czy świat zostanie podbity przez armie ożywieńców, czy obroniony... Dhravek szybko postawił ultimatum największym magom świata- Dariusowi (Adam), Thunderowi (Gordon) i Zhan Doi (Tsong). Albo zgodzą się na turniej albo licząca 700 000 000 wojowników armia Demonów zaatakuje. Ku szczęściu (lub nie) 3 magów przystaje na pomysł i zostaje wyłonionych 22 najlepszych wojowników z obu stron.

Rozpoczyna się turniej, który pochłonie wiele, wiele istnień...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki