Fandom

Armagedon- Odcinek 2

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Drugi odcinek serialu Armagedon stworzony przez DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Fabuła

Chris (Cryptor, za "życia" jeszcze grany przez Harvisa), młody lampart szedł korytarzem wraz z innymi zawodnikami. Nie wiedział  jak bardzo trudne czekają go zadania, jak zginie, czy może to on wygra turniej.... Wiedział jedno: to jego wytypował klan, to on ma uczestniczyć w ratowaniu świata. Rozejrzał się. Obok niego szli Pingwin ubrany w garnitur z kunai na pasie i okularami, Lemur Katta w niebieskiej szacie czarodzieja, i wyróżniająca się z tłumu razem z nim wilczyca w czerwonym stroju ninja. Za jego plecami szła wręcz czerwona Lisica z długimi rudymi włosami w złotym stroju rozmawiająca z Szopem Praczem.

W końcu cała grupa wyszła z ciemnego korytarza na dziedziniec i Chris zobaczył wszystkich 10 (nie licząc jego oczywiście) zawodników. Były to zwierzęta z różnych stron świata. W Szopie rozpoznał mistrza Zhan Doi, mistrza Jignsen. Wilczycą okazała się Zoe Whitman (Grana przez Szenzii), słynna celebrytka. Rozejrzał się gdzie w ogóle się znajdują. Był to dość charakterystyczny dla Chińczyków zamek, oni stali na jego dziedzińcu. Spojrzał na wszystko jeszcze raz i był już przekonany, że wraz z innymi zawodnikami znajduje się w Chinach. Wszędzie były tu bambusy i drzewka bonsai w doniczkach, w oknach kręciły się pandy.

Po 5 minutach czekania na dziedziniec wyszedł Lemur Wari w długiej, czarnej szacie. Na jego widok Lisica skrzywiła się i coś wyszeptała. Lemur przedstawił zasady oraz przewidywany plan turnieju. Komu uda się pokonać wszystkie przeszkody zmierzy się kolejno z Nim, Memphisem, Hessem i  tajemniczym Cesarzem. Cóż, zapowiada się niewesoło. Dhravek szybko spojrzał na niepewny tłum i krzyknął "CHRIS! Ty rozpoczniesz pierwszą walkę!". O cholera, ja jestem Chris! pomyślał lampart i wyszedł (Właściwie przy małej pomocy innych zawodników) przed oblicze Dhraveka. Lemur po chwili myślenia wykrzyknął "PIERWSZA WALKA! CHRIS KONTRA KLAVS!". Z okna prosto na dziedziniec wyskoczył kruczoczarny rosomak z dwoma sztyletami w dłoniach.

Po sygnale ruszyli na siebie. Chris zrobił efektowny prześlizg podcinając Klavsa. Klavs jednak wstał i znikł, by pojawić się za plecami zdezorientowanego Chrisa i przystawić mu nóż do gardła. Na szczęście lampart złapał dłoń rosomaka i kopnął go do tyłu. Teraz jest dobra okazja! pomyślał i rzucił kulą lodu w Klavsa. Gdy rosomak stał wpół zamrożony Chris skoczył na niego z kopa w wyniku czego przeciwnik poleciał do tyłu rozwalając bambusy w ogródku.

Brawo, wygrałeś! powiedział Dhravek i spytał się go czy chce oszczędzić rywala czy też go zabić. Ku niemałemu zdziwieniu Chris oszczędził Klavsa, a lemur powiedział że obrońcy oraz mistrzowie mogą wrócić do swego obozu. Świętowanie, gratulacje i tak dalej, jednak Chris wiedział że teraz będzie tylko gorzej. Gdy oddalił się na chwilę od reszty by posiedzieć nad potokiem i opatrzyć zranioną rękę zobaczył jego przyjaciela z klanu. Zanim zdołał się przywitać ten obezwładnił go, a lampart stracił przytomność...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki