Fandom

Armagedon- Odcinek 3

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

3 odcinek Armagedonu  by DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Fabuła

Chrisa nie ma już cały dzień. Przegapił jedną walkę z dość ciekawym zakończeniem (Przeciwnik Juliusa [ Cezarego ] wpadł do fosy z dzikimi krokodylami, która była tam przypadkiem). W obozie Obrońcy oraz Mistrzowie Walk zaczęli się niepokoić. Przecież nie mógł uciec, teleportować też się nie mógł. Gdzie więc jest? W środku nocy w obozowisku zjawił się jeden z pomocników Dhraveka i kazał natychmiastowo udać się na arenę turniejową Juliusowi, Zoe Whitman (Szenzii) oraz Seanowi (Joeyemu)...

Czekała ich tam niemała niespodzianka. Na widowni nie było po za Dhravekiem żywej duszy, a na arenie były 3 robotyczne lamparty. Lemur opowiedział o tym, że "Chris wraz ze swym klanem zmienił stronę i pozwolił się cybernetyzować". Dhravek krzyknął "WALCZCIE!" i 6 zawodników ruszyło na siebie. Julius walczył z Chrisem a Zoe i Sean z dwoma innymi cyborgami.

Chris jako cyborg był o wiele szybszy i silniejszy, więc podciął Juliusa, a następnie sprzedał mu podbródkowy. Julek korzystając z małych rozmiarów wylądował na nogi i skoczył z kopniaka na twarz Chrisa wbijając mu w obudowę karambit. Najwyraźniej trafił w jakiś kabel, bo lampart przestał się ruszać i leżąc tylko wykrzykiwał coś. Zoe z siniakiem na poliku oraz lekko rozciętym uchem powaliła z gracją swojego przeciwnika, jednak Kangur nie miał tyle szczęścia i po chwili cyborg złapał go za głowę. Zoe i Julius natychmiast zareagowali, lecz po sekundce usłyszeli dźwięk łamanego karku Seana. Lampart już chciał znikać, jednak Wilczyca odstrzeliła mu łeb.

Dhravek pogratulował częściowej wygranej i gdzieś się teleportował. Na arenie więc zostali tylko Julius, Zoe, nieprzytomny Chris i martwi Sean oraz cyborgi.

Julius zatargał Chrisa do obozu (Zoe nie chciało się, przecież dama nie nosi ciał) gdzie został powierzony Zhan Doi...

Odcinek kończy się rozmową Zhana i Dariusa (Adam) o przyszłości Chrisa. Czip narzucający posłuszeństwo siłom zła został usunięty, a jego dawna pamięć przywrócona- musi jeszcze zostać naprawiony. Może być on potężnym wojownikiem, nawet wygrać turniej... ale następna walka przed nimi.

Cytaty

Zoe

  • Hej, gdzie lecisz panie robot? *strzał z pistoletu, cyborg pada z wielką dziurą w głowie*
  • Ty to nieś, ja się jeszcze usmaruję olejem czy czymś.
  • *Do Dhraveka* Fajnie, teraz gadaj gdzie nagroda.

Julius

  • Chris, uspokój się... wiem, że tam jesteś... *dostaje silny podbródkowy od Chrisa*
  • Dobra, gdy ślubowałem wierność USA, tego się szczerze mówiąc NIE SPODZIEWAŁEM!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki