FANDOM

5 odcinek Armagedonu.

Fabuła

Nyleen siedziała w jaskini razem z Dhravekiem. Samica nurzyka bardzo go zawiodła przegrywając walkę- jest ona jeszcze nie gotowa jak to stwierdził. Temu wszystkiemu przyglądała się Salamandra zza skał. "Cholera, po co tu przychodziłam? ;_;" pomyślała nie odrywając oczu od zdarzenia. Dhravek otoczony jakąś zieloną aurą mruczał pod nosem starożytne czary. Tym samym udoskonalał Nyleen- "ładował" w nią dusze umarłych wojowników, a ona przywłaszczała ich siłę.

"Teraz jest okazja..." myślała Salamandra.

"Mogę go usmażyć kulą ognia i wygrać turniej oraz z powrotem zasiąść na tronie..."

Te myśli przekonały lisicę, która wyskoczyła z ukrycia i posłała w Dhraveka kulę ognia. Ten jednak ją zablokował i krzyknął "NYLEEN! NAPRZÓD!". Zawołana wyskoczyła z niesamowitą prędkością i z kopniaka uderzyła Salamandrę w nos. Następnie zaczęła ją bić po twarzy z całej siły...

Lisica była bliska zasłabnięciu. Dhravek kazał Nyleenie wykończyć ją... Demonica zdjęła maskę - to co pod nią się znajdowało przeraziło Salamandrę... Olbrzymie, ostre jak brzytwy zęby wyrastające z dzioba... Nyleen już chciała ugryźć byłą królową, lecz wtedy niespodziewanie do sali wbiegła  pingwinka - była to Psycho (Rija). Dotąd neutralna wojowniczka rzuciła młotkiem w Nyleen, która odskoczyła, i wzięła pół żywą Salamandrę (wyglądało to wręcz komicznie - Psycho jest małych rozmiarów- ma około 30 centymetrów, natomiast lisica ma długość około 70 cm) i uciekła.

-Żyjesz?- Spytała Psycho

-No... Żyję... - odpowiedziała niepewnie Salamandra. - Czemu mnie uratowałaś? 

-A tak, jakoś, hehe. Chodź, turniej się zaczyna.

Dhravek wyraźnie był szczęśliwy wczorajszym zdarzeniem. Walkę miała rozegrać, oczywiście, Nyleen oraz Brods (Darvis). Sokół rzucił jej zdanie "Śmierć Nadejdzie z Nieba!" i pofrunął wysoko do nieba, by po chwili pikować na Nyleen. Ta spokojnie stała sobie i chichotała. Gdy sokół był dosłownie metr nad nią z półobrotu kopnęła go w twarz następnie rzucając się na niego. Darvis próbował potraktować ją paralizatorem, lecz bezskutecznie. Nyleen rzuciła nim o mur, podskoczyła z ostrzami sai w skrzydłach i wbiła mu je w oczy. Gdy krzyczał zdjęła maskę i wgryzła mu się w szyję kończąc jego żywot.

Widownia oniemiała, a ona sama irytującym głosikiem powiedziała "Kto następny?"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki