Fandom

Armagedon - Odcinek 8

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Światło w Labiryncie- Ósmy odcinek Armagedonu by DarhSauron (Tak mój padawanie?)

Fabuła

Chris biegł przez zarośla. Jego metalowe ciało było w całości pobrudzone błotem, tu i ówdzie też zabarwiło się na zielono od roślin. Szata okrywająca wszystko też była w strzępach.

Las najwyraźniej się nie kończył. Nigdzie nie było światła w tym labiryncie. Ścigają go cyborgi. Wtem przed nim stanął jeden z jego dawnych przyjaciół (Teraz oczywiście jako cyborg). Bez wahania zaatakował Chrisa, jednak ten zablokował cios i odwdzięczył się kopniakiem. Jego dawny towarzysz mimo wszystko nadal zadawał ciosy- Lampart nie mając wyboru rzucił lodowym granatem w głowę oponenta. Kiedy natomiast był zamrożony silnym podbródkowym rozwalił go na kawałeczki lodu...

Gdy Chris szedł dalej zobaczył przysłowiowe światło w labiryncie- polanka. Przy wyjściu na łąkę spotkał jednak pustelnika. Był to wilk o brązowym futrze. Ubrania były (Podobnie jak u Chrisa) widocznie znoszone i podarte. Na głowie nosił wielki kapelusz ze słomy. Tajemniczy wilk zaproponował mu odpoczynek w swej chacie nieopodal. Trzeba było być idiotą by się zgodzić- ale Chris nie miał wyboru- tak czy inaczej umiał się bronić.

Samotnik nakarmił i dał mu wodę, jednak Bohater zauważył coś dziwnego. Korzystając z chwili nieuwagi gospodarza zajrzał do szafki- w niej było ciało. Ciało prawdziwego pustelnika który dotychczas tu mieszkał.

Tajemniczy wilk zdjął kapelusz. To Bolch (Zindelo). Chris próbował zaatakować go, lecz ten powalił go bez mrugnięcia.

Ostatnią rzeczą, którą zobaczył Chris było ostrze wbijający mu się w jego metalowe ciało...

Więcej w Fandom

Losowa wiki