Fandom

Armando

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Armando - jest członkiem Oddziału Agenta Nigela, dowódcą Pododdziału Hiszpańskiego i jedną z głównych postaci serialu Pingwiny z Europy®. Stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Wygląd

Armando to latynoski pingwin cesarski. Odznacza się pociągającą opalenizną, oraz, jak na Hiszpana przystało, pięknymi czarnymi kręconymi włosami. Ma również wspaniałe piwne oczy. Jest dobrze zbudowany, wysoki i dosyć silny (ale zamiast siły woli używać broni, co nie zmienia faktu, że czasem też lubi komuś przywalić).

Osobowość

Armando to Hiszpan z prawdziwego zdarzenia - szarmancki, pewny siebie i uwielbiający zabawę. Uwielbia meksykańskie cygara wysokiej jakości i hiszpańską wódkę. Jest zawsze na luzie, a sens życia stanowią dla niego kobiety, które zmienia jak rękawiczki. Jedna dziewczyna jest z nim w związku średnio dwa tygodnie (a ponieważ ma 25 lat, to policzcie sobie, ile miał dziewczyn). Armando uwielbia szpanować swoimi pieniędzmi. Ma ognisty temperament i potrafi grać na gitarze akustycznej. Jest miernym gitarzystą, ale ponieważ nikt poza nim w Pododdziale nie potrafi na niczym grać, wydaje im się ósmym cudem świata. Ulubioną bronią Armando jest pistolet Arsenal P-M02 Compact. Uwielbia strzelaniny.
Arsenal pm02 compact.jpg

Arsenal P-M02 Compact- ulubiony pistolet Armando

Więcej z Fandomu

Losowa wiki