FANDOM

Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Asia - fikcyjna postać autorstwa Pani Jeziora.

Opis

Asia jest lemurem katta. Obecnie mieszka w Zoo w Central Parku. Pochodzi z Polski. Choleryczka, ma niezwykle wybuchowy temperament.

Historia

Dzieciństwo

Urodziła się na Madagaskarze jako jedyne dziecko Emmy i pewnego człowieka[1], którego Aśka nie miała okazji poznać. Część dzieciństwa spędziła na Madagaskarze, część w Polsce. Od dziecka interesowała się praktycznie wszystkim. W szkole zauważono jej talent do przedmiotów ścisłych - lemurzyca postanowiła go rozwijać. Poza tym w głębi duszy czuła, że chce być artystką - malarką, rysowniczką itp... Cóż, ostatecznie pozostało to jedynie jej pasją.

Młodość i późniejsze lata

Cóż, po szkole została komandoską - jak do tego doszło - nie wiadomo...  Podobno to przez jej talent. W pewnym czasie jednak pomiędzy nią a Alanem nastał konflikt... I tu Asia podjęła niezbyt mądrą decyzję  [2] - przeszła na stronę Dr Bulgota - znaczy... tak to wyglądało i  tak miało wyglądać... Ostatecznie przyniosła delfinowi więcej szkody niż pożytku a na dodatek była dobrze zorientowana w jego planach i znała jego kryjówki. Cóż, Alana coś tknęło sumienie i myślał, że to przez niego - no więc chciał jej pomóc, ten jeden jedyny raz robiąc ten jeden jedyny wyjątek. I Asia odeszła od delfina.... Sama - po Alanie ślad zaginął... Dziewczyna obiecała więc sobie, że go odnajdzie - przecież to po nią tam poszedł, nie? - i spowrotem wróciła do swego dawnego zajęcia. Dostała swój oddział - podobno "beznadziejny, nie mający szansy przetrwania"  - Miliko, Lucię, Jeanettę i Charlottę. Wraz z nimi wróciła do Polski, gdzie spędziła kilka lat i sprawiła, że oddział był coraz lepszy. Potem przeniosła się wraz z oddziałem do Central Parku...

Ciąg dalszy nastąpi...

Wygląd

Typowy lemur katta. Dość niska. Żółte oczy, włosy w kolorze jasnego blondu, spięte w wysokiego kucyka (najczęściej).

Przypisy

  1. W sensie - lemur. Nie miałam na myśli nikogo gatunku homo sapiens ;)
  2. Tak przynajmniej wszyscy sądzili - prawda jest jednak inna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki