FANDOM

Aster - Wilk polarny, który urodził się i pochodzi z Kanady. SugarLevine

Informacje

Ponieważ jest Kanadyjczykiem i nie urodził się na Antarktydzie  były "małe" komplikacje z tym, czy może być uznany za wilka dowódcę...

Jeśli chodzi o cechy i charakterek to dobrze dobrali się z Szenzii... Ma z nią w końcu piątkę dzieci, na które "czasem" narzeka. Jest byłym agentem kontrwywiadu, który miał lecieć w kosmos, ale tak naprawdę był wysłannikiem złych charakterów, który miał szpiegować Szenzii. To, że jest charyzmatyczny widać w filmie "Operacja: miłość dla wilczycy ", w końcu potrafił:

-rozkochać w sobie Szenzii

-oszukać wszystkich, że jest w spoko

-potajemnie pracować dla kontrwywiadu

Jego kompleksem jest to, że jest dosyć niski. Szenzii jest dosyć wysoka, co "wygenerowało", że jest od niego wyższa więcej niż o głowę.

Szenzii nie jest jego pierwsza żoną, pierwsza Anastazja zginęła w wypadku samochodowym.

Historia

Szenzii i Aster poznali się w dość... nietypowy sposób.(film Operacja: Miłość dla wilczycy)

Gdy schwytali Szenzii i pingwiny miał wyrzuty sumienia, bo rozkochanie w sobie wilczycy, a zakochanie się w niej to dwie różne rzeczy, a on wybrał tę drugą. W końcu spędzili razem wspaniałe chwile no i Szenzii nauczyła go wyć! Pokonał swą największą wadę! Gdy dowiedział się, że i tak kontrwywiad chciał go zwolnić postanowił ocalić swą miłość, pokonać z nią swego złego szefa i wstąpić do watahy BlodSpill poprzez ślub z nią.

Jest w Szenzii bardzo zakochany i świata po za nią nie widzi, jednak w ostatnich odcinkach serialu "Królewski powrót na Antarktydę" czasem się kłócili.

Niestety w finałowym odcinku "Królewski powrót na Antarktydę" zostanie wdowcem i razem z bratem Szenzii - Szaredem będzie musiał objąć władzę nad Wilczą Skałą

Psychika

Asertywny, gderliwy, uzdolniony muzycznie i wokalnie, skromny, denerwujący, charyzmatyczny

Wygląd

biały z piwno-miodnymi oczami

Praca

Aktualnie(czyli w K.P.N.A.) pracuje jako generalny inspektor na komendzie policji w watasze BlodSpill.

Twórcy (czyli twórczyni) zmienili jego wygląd w serialu na taki, gdyż jego sylwetka przypominała damską sylwetkę Szenzii.

Aster zmieniony