Fandom

Azarij Anastazowski

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Azarij Anastazowski - negatywny bohater serialu WPC, sęp, generał armii rosyjskiej, zagorzały stalinista. Wystąpił jedynie w dwóch odcinkach - „Tawariś Louisov”, a potem „Zemsta Anastazowskiego". Jego największym marzeniem i celem jest odbudowanie ZSRR (mimo że jest zwolennikiem raczej czasów sowieckich). Marta the Writer

Wygląd

Wygląd Azarija jest bardzo nieprzyjemny i jadowity. Wygląda, jakby za sekundę miał się na ciebie rzucić i rozszarpać na drobne kawałki. Jego oczy dają znać, że nie jest to osoba całkiem zdrowa na umyśle. Zawsze- nawet jak nie jest na służbie- nosi na sobie sowiecki mundur, i opaskę na skrzydle z wizerunkiem sierpa i młota.

Osobowość

Mógłby być klonem Józefa Stalina. Ma manię prześladowczą i obsesję, wszędzie wietrzy spisek. Nikomu nie ufa, nawet sobie. Wydaje mu się, że otaczają go zdrajcy, gotowi, żeby poderżnąć mu gardło. Idolem i autorytetem Azarija jest Stalin. Generał uważa go za najwybitniejszego człowieka w dziejach ludzkości. Chorobliwie kocha swój kraj, twierdzi, że wszyscy powinni go bronić do ostatniej kropli krwi.

W odcinku „Polska, kochana Polska” jeszcze nie wystąpił, dopiero w „Tawarisiu Louisovie” pojawił się, żeby zmobilizować ruskie wojsko. Louis udawał jednego z jego żołnierzy i starał mu się nadskakiwać na wszelkie sposoby, by nie budzić podejrzeń. Anastazowski uważał go za dobry materiał. Kiedy pod koniec odcinka nasi pokonali Rosjan, Azarij zapowiedział, że nie da za wygraną. A znając jego charakter, wiemy, że to raczej nie są czcze przechwałki. Potwierdziło się to w jednym z następnych odcinków serii.

Nie ulega wątpliwości, iż jest także mściwy i nigdy nie zapomina o krzywdach wyrządzonych mu w przeszłości. Za to w stosunku do tych, którzy kiedyś mu pomogli, jest mniej pamiętliwy, gdy upominają się o słuszną nagrodę- przepędza ich i zaklina rzeczywistość.

Raczej jest tradycjonalistą, jednak zauważył, że świat poszedł do przodu. Dlatego nie waha się używać najnowocześniejszych technik, by zrealizować swoje pragnienie.

Bardzo często traci panowanie nad sobą.

Zdolności

Świetnie strzela z broni rosyjskiej. Nie najgorzej również włada szablą. U Azarija obserwuje się także niespotykaną zdolność do gnębienia podwładnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki