Fandom

Bandżo

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Bandżo - postać fikcyjna, pingwin należący do oddziału Skippera na odległość. Stworzony przez Pingwiniafanka1. Debiutuje w odcinku Siódmy do paczki. Pojawił się tylko w tym odcinku KwZ, ale można go zobaczyć w serialu Skipper, gdzie jesteś?

Historia

Bandżo został wysłany do bazy pingwinów z Centrali przez Bucka Rockguta. W liście (odczytanym przez Louisa) Rockgut kazał Skipperowi wyszkolić Bandża na komandosa i przyjąć go do oddziału. Jednocześnie zabronił go odsyłać z powrotem do Centrali (tak między nami mówiąc, to stracił już wszelką nadzieję, że z Bandża coś w ogóle będzie). Szef ochoczo przystąpił do wypełniania rozkazu, ale szybko się zorientował, że pomimo najszczerszych chęci nic nie jest w stanie zdziałać w obliczu tępoty Bandża. Wymyślił więc taki plan: przyjął Bandża do oddziału i dał mu zadanie, żeby popłynął na Madagaskar i tam gromadził amunicję dla reszty drużyny. Gdy tylko będzie potrzebny (czyli nigdy), Skipper wezwie go gwizdnięciem.

Charakter

Bandżo to przede wszystkim głąb. Uważa się za najlepszego komandosa na świecie, chociaż nie jest ani sprawny fizycznie, ani silny, ani nie zna żadnych sztuk walki. Jego głupota jest powodem niepowodzenia misji. Nie grzeszy inteligencją. Lubi za to używać słownictwa szpiegowskiego, mógłby godzinami opowiadać o swoich zaletach i jest posłuszny Skipperowi. Mimo że od paru lat jest dorosły, mentalnie i psychicznie jest na poziomie stereotypowego "gimbusa". Lubi szpanować. Reszta oddziału nawet go lubi, ale traktuje z pobłażaniem.

Wygląd

Bandżo jest przystojny. Ma bujną grzywkę i nosi czarne szpiegowskie okulary. Często uśmiecha się, jakby był najlepszym komandosem na świecie. Uwielbia popisywać się przed dziewczynami gadżetami (najczęściej niezbyt mądrymi).

Rola w oddziale

Oficjalnie Bandżo jest delegatem oddziału i jego tajną bronią- gdy nadejdzie czarna godzina i wszystko zawiedzie, ma przybyć z odsieczą. Nieoficjalnie to nieudacznik, którego trzeba trzymać jak najdalej od reszty, bo jeszcze coś zepsuje.

Relacje z innymi

Ze Skipperem

Szef uważa Bandżo za kompletnego idiotę i wie, że już nic z niego nie będzie. Uważa, że jest mniej rozgarnięty NAWET od Szeregowego, a to jest nie lada wyczyn. Skipper twierdzi, że "nie lubi takich wypacykowanych dandysów, którzy nie umieją nawet zliczyć do trzech, a pchają się na chama do wojska".

Z Kowalskim

Kowalski darzy Bandżo lekkim podziwem i nie potrafi dojść, jak można być AŻ TAK głupim i niezdarnym. No ale podobnie jak reszta traktuje go z pobłażaniem.

Z Rico

Odnosi się do Bandżo z pobłażaniem i litością. Uważa go za fajtłapę, którą ciągle trzeba ratować z opresji i pilnować, żeby nie narobiła bigosu.

Z Szeregowym

Jest jedynym członkiem oddziału, który darzy Bandżo nieco cieplejszymi uczuciami. Twierdzi, że to nie jego wina, że jest taki tępy, i stara mu się pomagać.

Z Louisem

Jajcarz oczywiście wciąż sobie z niego żartuje i robi sobie z niego jaja.

Z Łysym

Dres już od samego początku chciał spuścić Bandżo wp**dol. Potem jego stosunek do nowego nie zmienił się - Bandżo ciągle go irytował. Ucieszył się, gdy Bandżo popłynął na Madagaskar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki