Fandom

Baza Oddziału XDK

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Baza Oddziału XDK znajduje się na obrzeżach Gdańska, w miejscu, gdzie nikt nie zagląda. Jej zewnętrze ma kształt kuli, a wnętrze przypomina nieco labirynt. Baza posiada profesjonalny system alarmowy.

Kwatera główna

Największe pomieszczenie bazy. Znajdują się tu komputery, które pokazują obraz rejestrowany przez kamery rozmieszczone w różnych zakątkach Gdańska.

Zbrojownia

Znajduje się tu broń potrzebna zarówno do małych, jak i wielkich misji. Są tu m.in: granaty, blastery, karabiny maszynowe, kastety, granaty, miny i inne hard uderzacze.

Komórka Magazynowego

W tej komórce jest przechowywane wszystko, co w pokojach jest zbędne, czyli: przeczytane poradniki do dowodzenia Crasha, zepsute figlo-sprzęty Louisa, niewypały Jade i Nowaka, popsute blastery Luke'a, zbędne wszystko HayPada i zniszczone rzeczy Magazynowego.

Pokój wynalazków

Są tam wszystkie wynalazki Luke'a i HayPada.jest na piętrze -5 gdzie jest też piwnica.są tam takie wynalzki jak: Promień mutacji, Ulepszony Mercury Cougar i Chevrolet Yenko Camaro czy Wielkie działko XDK (główna broń). Tam też HayPad gra w karty z Crashem.
1024px-1971 Mercury Cougar.jpg

Pierwsze auto Oddziału

Yenko.jpg

Drugie auto Oddziału

Pokój Louisa

Jest urządzony w dosyć... szalony sposób. Kanciasty i mało przytulny pokoik Louis zamienił w całkiem wesołe pomieszczenie. Wszędzie walają się akcesoria do robienia kawałów i miliony numerów magazynu Joke. Panuje tu nieustanny bajzel, ale jest bardzo przytulnie. Na ścianach wiszą plakaty z filmów "Harry Potter i Czara Ognia", "Fantastyczna Czwórka" i "Plan lotu" ( te filmy weszły do kin osiem lat temu). Nad samym łóżkiem wisi wielgachny plakat z zespołem Madness. W pokoju znajduje się też sprzęt grający, na którym Louis słucha muzyki (najczęściej Madnessu).

Pokój Jade

Jest zupełnym przeciwieństwem pokoju Louisa. Bardzo schludny, czysty, wręcz ascetyczny. Nie ma tu nawet odrobiny "artystycznego nieładu"- nawet materiały wybuchowe są równiutko poukładane na półkach. Nikt nie ma wstępu do pokoju Jade - lisica zagryzłaby każdego, kto by próbował.

Pokój Luke'a

To pomieszczenie wygląda jakby zostało cofnięte w czasie (tak samo jak jego mieszkaniec). Zostało wykonane w kieszeni morficznej (w środku jest większe niż na zewnątrz). Jest wykonane z nowoczesnych materiałów, takich jak futurystyczne stopy metali. Zamiast często pojawiających się plakatów na ścianach wiszą (w zasadzie nie wiszą, tylko są laserowo wygrawerowane na metalowych powierzchniach) symbole Zjednoczonych Stanów Cywilizacji (państwa, z którego pochodzi Luke) - lecące sokoły z karabinami maszynowymi w szponach. Umeblowanie jest skromne, ale niczego nie brakuje. W pokoju Luke ma prosty teleporter, stację diagnostyczną do swoich układów mechanicznych, a nawet, jak na standardy XXXVI w., gigantyczny superkomputer (rozmiarem porównywalny ze współczesnym smartfonem).

Pokój Pingwinka

Najlepsze określenie jego pokoju to "nuda na nudzie i nudą pogania". Nie ma tu bałaganu jak w pokojach Louisa czy Crasha, ale nie ma też schludności jak w pokoju Jade. Łóżko zawsze zaścielone, regał wypełnony poradnikami o zdrowiu, nad posłaniem wisi kartka z przysłowiami, które Pingwinek lubi powtarzać. Zawsze pod ręką- czyli w szafce- ma dietetyczną colę i marchewki do pochrupania. Podkoszulki i swetry na chłodne dni złożone w kostkę i schowane do szafy. Słowem- nic ciekawego. Żadnych plakatów, sprzętu grającego, broni. Pokój tak nudziarski, jak jego właściciel.

Pokój Magazynowego

Jak na pokój magazyniera ładny, ale plakaty i kalendarze z kajmankami niszczą piękny wizerunek, a plakaty muscle carsów (w tym: Mercury Cougara, Dodge'a Chargera, czy Buicka GNX), mimo pięknych bryk, niszczą wizerunek. Największe plakaty to plakaty filmów: Piekielna Zemsta, Powrót do Przyszłości i 60 sekund. Na półkach Magazynowy trzyma dużo rzeczy które znajdzie. Na biurku ma model Buicka Riviery i GMC z Powrotu do Przyszłości. Tak jak Louis ma sprzęt grający, a do tego mixer na którym lubi zmieniać rytmy muzyki.

Pokój Nowaka

Jak tam wejdziesz, po prostu chcesz chwycić karabin i rozstrzeliwać wszystko wokół. Granaty są poustawiane na półkach. Plakaty filmów: Szklana Pułapka, Niezniszczalni czy Drużyna A, podsycają twoją dziką naturę. Ściany są koloru kamuflażu wojskowego.

Pokój HayPada

<Leonardo-Ninja turtle>

Pokój Crasha

Jego bałaganu nikt nie pobije. Ma wszędzie niedokończone jedzenie i kolekcje czapek. Ma łóżko z Deadpoolem i plakaty z Hulkiem, Spider-Manem i Deadpoolem. Ma tajny magazyn z bronią i szafkę na czapki. Również ma biurko na kolekcje figurek bohaterów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki