Fandom

Benaiz Arlaskis

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Benaiz Arlaskis zwany też Ben Arla, to wilk z Litwy, urodzony jako Mołdawianin. Pracuje w kasynie zwierzęcym, gdzie często przychodzi Mistrz. Ma dobre kontakty z PCH. Został stworzony przez --ZnK Twórca! (dyskusja).

Historia

Benaiz przyszedł na świat w Mołdawskiej części ZSRR, a po niepodległości wielu krajów (miał wtedy pół roku ludzkiego) jego rodzice zerwali ze złymi wspomnieniami z Mołdawii, emigrując do Litwy. Tam się wychował i ostatecznie zmienił obywatelstwo na Litewskie, po tym jak mołdawska mafia napadła na niego z powodu jego rodziców którzy z nimi zadzierali. Szukając pracy w USA (chciał więcej zarobić, a na podróż do Anglii nie było go stać), natknął się na milionera, który zaproponował mu pracę jako kasjer w kasynie. Z PCH zaczął mieć dobre stosunki kiedy goszczący ich, zaczął używać slangu-gangu (slang wymyślony przez PCH, który obiegł cały Nowy Jork). Od tamtego czasu często jest gościem w ich siedzibie.

Osobowość

Ben Arla jest miły i bardzo wrażliwy od kiedy usłyszał co działo się w Mołdawii kiedy przyszedł na świat. Dlatego bardzo dziękuje w modlitwach (jest chrześcijaninem), za takich silnych i mocnych w wierze rodziców. Stał się jeszcze bardziej wrażliwy po ich śmierci. Wszystkim stara się pomagać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki