FANDOM

Benjamin Olivier Garnette de Quebec - pingwin białobrewy, Franko-Kanadyjczyk, wielki mistrz Zakonu Zrozumienia, prezes Ostercorp Industries, najbardziej wpływowe polityczno - gospodarcze zwierzę na Ziemi. Julius Flavius

Życiorys

Urodził się w styczniu 1990 roku w Quebecu, w rodzinie franko - kanadyjskich, zamożnych pingwinów. Dzięki protekcji rodziców, Juliena Pierre'a i Marie otrzymał bardzo dobre wykształcenie. Zaczynając z kapitałem początkowym równym rocznemu kieszonkowemu (7500 dolarów) założył firmę "Quebecois Entertainment", która szybko spięła się wysoko w rankingu. Zajmowała się produkcją krótkometrażowych filmów, gier na komputery oraz produkcją wody gazowanej Quebec. W 2003 roku zainteresował się nim Zakon Zrozumienia, do którego dołączył pod jednym warunkiem - jego firma stanie się autonomiczną częścią Ostercorp Industries, o nazwie Ostercorp Entertainment, w którym w zaledwie dwa lata stał się mistrzem sekcji zwierzęcej. Chodziły wtedy plotki, charakterystyczne dla zazdrosnych ludzi - powiadano, że był gejem i dostał ten tytuł za bycie utrzymankiem Wielkiego Mistrza. Plotki natychmiast ucichły, kiedy w 2012 roku udało mu się zostać wielkim mistrzem całego zakonu. W pierwszym roku jego rządów, poszerzył współpracę z ASO. Ta decyzja była bardzo przydatna, bowiem już w 2013 roku, mieszkańcy kolonizowanego przez ZZ i chronionego przez ASO Neptuna zostali zaatakowani przez Uranian. W tym samym roku, Zakon rozkazał zawiesić część pokojowych projektów i skupić się na militarnych. Opłaciło się to - w 2014 roku, Zakon zbudował własną flotę kosmiczną, dyspozycyjną dla Wielkiego Mistrza.

Cechy

Garnette to prawdziwy rekin biznesu. Jego wrodzony i wyćwiczony spryt oraz smykałka do interesów dała mu przewagę nad innymi kandydatami na stanowisko Wielkiego Mistrza. Oprócz tego jest bardzo uprzejmy, lecz również bezpośredni. Nie jest wyniosły, wręcz ciągle zasłania się skromnością. Większość ludzi, nie znających go dogłębnie, myśli, że jest ucieleśnieniem oficjalnego programu Zakonu Zrozumienia. I rzeczywiście, jest ucieleśnieniem - jego prawdziwego programu.

Majątek

Garnette to ostatnia osoba, którą można nazwać biedną. Jego oficjalny majątek, jako prezesa Ostercorp Industries i wielkiego mistrza Zakonu Zrozumienia to 6 miliardów. Dinarów kuwejckich... W rzeczywistości, jego ogromne skarby, oraz pieniądze wliczone w nieruchomości, akcje i cały rynek są warte 700 miliardów dolarów, a finanse Ostercorpu to całe 17 bilionów dolarów.

Wyposażenie

Garnette bardzo rzadko walczy zarówno wręcz, jak i dystansowo. Zwykle używa w takich sytuacjach pistoletu wmontowanego w rękawiczki, które ubiera na specjalne akcje oraz wysuwanego sztyletu, długiego na 25 cm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki