Fandom

Bezimienny Joe

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Bezimienny Joe - kot, który jest członkiem gangu Fanka, występuje w fanfiku Nuklearia, umiera z powodu przebicia brzucha, kiedy wagon spada z górki

Charakter

Joe jest bystrym i inteligentnym kotem syjamskim. Jest specem w szukaniu śladów, uwielbia tę robotę. Walczy o dobro innych i pomaga wielu osobom, choć należy do bandytów. Syjam jest biegły w walce. Jednak nie działa bezinteresownie. Często był wynajmowany, jako najemnik.

Przystosowanie

Joe świetnie przystosował się do życia w Nuklearii. Walczy o pożywienie i wodę razem z innymi członkami gangu. Szybko zyskał sławę i wiele gangów proponowało mu, aby do nich dołączył, ale syjam wybrał Fanka.

Historia

Joe trafił najpierw do Cin Coluban City idąc z południowej części Waszyngtonu. Tam tutejszy burmistrz zapłacił mu sporo, aby Bezimienny znalazł Fanka i zaprowadził go do niego. Syjam wykonał wszystko bez problemu, po czym zamaskowani strażnicy Cina Colubana złapali gang Fanka.

Frakcje

Bezimienny niezbyt lubi frakcje. Uważa, że są niepotrzebne i nie ma sensu zakładania ich. Syjam twierdzi tak, ale bardzo często popiera wiele z nich. Myśli, że każda z nich powinna działać w obronie Nuklearii, ale jednak często większość z nich przeszkadza niż pomaga innym zwierzętom. Joe nienawidzi frakcji, które nic nie robią i tylko siedzą na dupie.

Śmierć

Syjam umiera w 2068 roku, ponieważ wagon, w którym Bezimienny jechał spadł z górki i on sam został bardzo poturbowany i jeden z kolców przebił mu brzuch. To właśnie doprowadziło do krwawienia. Ersa próbowała pomóc, ale nic nie dało rady. Przed śmiercią Bezimienny dał Nickowi niebieski amulet i rozkazał zanieść amulet do Skippera, który mieszka w zoo w Central Parku, które znajduje się w Nowym Jorku.

Relacje

Z Nickiem

Syjam zaczął lubić pingwina od samego początku. Po tym, jak uratował Nicka od lecącego pocisku w jego stronę wie, że trzeba uważać, aby pingwin nie zginął od wrogów. Stali się kolegami już po krótkim czasie. Ich przyjaźń rosła i rosła. Jeden i drugi pokazali w czynach, że są gotowi pójść za siebie na śmierć

Z Fankiem

Bezimienny wie, że Fank ma na niego oko, po tym jak go zdradził. W prawdzie Joe trochę się boi, że Fank planuje zemstę i chce go zabić, ale jednak szybko dowiaduje się, że to nieprawda i powoli zaczyna lubić dowódcę. Po mimo to jednak nadal trochę się go boi.

Z Ersą

Bezimienny nie znał Ersy od początku, więc nie ma z nią dobrych kontaktów. Próbował nie nawiązywać z nią kontaktu, ale z czasem musieli zacząć rozmawiać, aby współpracować i nie utrudniać pracy zespołu. Ich relacje nie idą w prawdzie ani w dobrą stronę, ani w złą, czyli są do siebie obojętnie nastawieni.

Z Cinem Colubanem

Joe pomagał Cinowi Colubanowi złapać Fanka, tylko dla pieniędzy, ale potem, jak w końcu doprowadził gang Fanka zaczął mieć, co do tego wątpliwości. Postanowił zrobić dobry uczynek i pomóc w pokonaniu i ostatecznym zabiciu jastrzębia, a cały ten plan się udał. Syjam od początku nie lubił burmistrza Cin Coluban City.

Więcej w Fandom

Losowa wiki