FANDOM

Biała Wdowa - czwarty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Do bazy pingwinów przybywa biała małpa, która informuje ich o tym, że pewna osoba w parku potrzebuje ich pomocy. Pingwiny w parku spotykają Buck'a Rockgut'a, który mówi im, o tym że Biała Małpiatka zmyliła ich, aby zająć ich bazę. Kiedy pingwiny wracają do bazy ledwo, co powstrzymują ją od detonacji, a potem okazuje się, że Biała Małpiatka ukradła ich tajne plany. Teraz pingwiny muszą je odzyskać z pomocą Buck'a Rockgut'a.

Streszczenie

Pingwiny idą do wcześniejszej tajnej bazy Buck'a Rockgut'a, ponieważ chcą znaleźć dane na temat Białej Małpiatki. Okazuje się, że hasło zostało zmienione i muszą szukać w innych miejscach. Znaleźli dane na jej temat w magazynie Buck'a Rockgut'a, w którym były skserowane różne papiery, lecz nie wszystkie. W końcu po śledztwie pingwinom udaje się wytropić Białą Małpiatkę. Okazuje się, że to ona zmieniła hasło do bazy Buck'a Rockgut'a. Kiedy pingwiny przybywają na miejsce widzą, jak Biała Małpiatka niszczy wszystkie dane, które tam były i włącza destrukcję bazy. Pingwiny uciekają na czas, lecz dla Buck'a Rockgut'a się nie udaje. Ekipa Skippera postanawia dopaść Białą Małpiatkę. Jednak ta sprytniejsza schwytała pingwinów. Nie udało jej się, jednak nawet zabrać ich do swojej kryjówki, ponieważ zatrzymuje i pokonuje ją w pojedynku Buck Rockgut. Agent wrócił cały i zdrowy. Pingwiny razem z Buck'iem odesłały Białą Małpiatkę prosto do Afryki, gdzie kiedyś dręczyła mieszkańców. Buck Rockgut pod koniec odcinka oznajmia, że to jego ostatnia misja i w końcu odchodzi na emeryturę.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Rico
  • Szeregowy
  • Buck Rockgut
  • Biała Małpiatka
  • Alice
  • Fred
  • Kaczątka

Niezapomniane cytaty

  • Buck Rockgut: Wy idźcie, ja zostanę!
  • Skipper: Widzisz, bo ja nie wiem co znaczy "zostawić brata na polu walki".
  • Kowalski: Zostawić to taki czasownik, tylko że z "ć" na końcu, oznacza to że kogoś się zostawia, czyli nie zabiera się go gdzieś, a brata to...
  • Skipper: Kowalski! Wiecie, co to przysłowie?
  • Kowalski: Przysłowie to zdanie utrwalone w tradycji oralnej, bezpośrednio lub metaforycznie wyrażające myśl o charakterze ogólnym, ale...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki