Fandom

Bitwa

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Bitwa - odcinek Powrotu do Korzeni stworzony przez Szlachta na 100% (Moja szlachecka tablica).

Fabuła

Po wydostaniu się z bunkra Creep i Kanut. Nagle zauważają światło- polanę. Creep wyrywa się pierwszy bo ma dość ciemnoty, a za nim idzie szarmancko wilk. Nagle słyszą kroki. Chowają się za skałę i... zza krzaków wychodzi Bear Grylls...

Po tym uciekają jak najszybciej w stronę jasnej dżungli. Po dotarciu na polanę widzą siedzącego na wzgórzu Jamesa, grającego sobie balladę jakiegoś lemura i grupkę ludzi przy wodospadzie, w którym mieści się pałac. Podbiegają tam i widzą nieprzytomną Karen. Wszyscy momentalnie odwracają od niej uwagę i rzucają się ze szczęściem na Kanuta i Creepa, że wrócili. Wilk jednak odpycha ich i mówi, że stała się rzecz tragiczna: Wojsko Roveny idzie już na polanę. James zwołuje armię, Wszyscy biegają, a rodzice przenoszą Karen do głębi jaskini. Zostaje tam z lekarzem, a oni wracają do spraw armii. Po godzinie Pingwiny wracają ze zwiadów i mówią, że lada chwila będzie tu wrogie wojsko. Dwór i armia Karen ruszają do Ciemnej Dżungli i przynoszą ze wskazanego przez Kanuta miejsca niemiecką broń. Wszyscy bezbronni mieszkańcy uciekają do pałacu, natomiast 199 osób staje przeciwko ponad dwusetnej armii Rovenci. Bitwa trwała pół dnia, w końcu zakończyła się zwycięstwem armii Karen- do czego przyczynił się głównie szwabski arsenał Michaela Scheizera. Ocalałe 120 osób z armii Roveny uciekło. Karen odzyskała przytomność i po dowiedzeniu się od lekarza co się stało szybko idzie oszacować straty. Spencer leży już w szpitalu, A Araton połamał gitarę (i odprawił jej pogrzeb...). W najcięższym stanie jest Creep, którego tytanowa łapa się złamała.

Więcej w Fandom

Losowa wiki