Fandom

Blair

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Blair - wysoka pingwinica, członkini oddziału Johnsona. Wyróżnia ją to, że ma doskonałe oko i potrafi najlepiej z oddziału strzelać z broni palnej.  W oddziale Johnsona ma stopień sierżanta.

Wygląd

Naprawdę ładna pingwinica o ślicznej twarzy i długich rzęsach. Wysoka, smukła i zgrabna. Natura obdarzyła ją urodą, ale sama Blair jest niezbyt zadbana- cały czas zajmuje się jakimiś obliczeniami lub strzelaniem, więc nie ma czasu na pielęgnowanie siebie.

Osobowość

Z natury profesjonalistka. To ścisły umysł- zawsze musi mieć wszystko wyliczone, uwielbia matematykę i fizykę, jest precyzyjna, a nade wszystko lubi sporządzać wykresy. To osobowość nieugięta, śmiała, dzielna i- jak przystało na komandosa- twarda. Uwielbia strzelać. Jest niezrażona, nie odpuszcza, gdy chce osiągnąć jakiś cel, a podczas celowania jest maksymalnie skupiona. Zawsze ma przy sobie karabin snajperski i notes, w którym sporządza wykresy, robi obliczenia i notuje, co wydarzyło się każdego dnia- to jej nieodłączne atrybuty. Bez tego notesu czuje się zagubiona i nie wie, jak się nazywa.

Blair, chociaż jest bardzo inteligentna pod względem nauk ścisłych, to nie idzie to w parze z inteligencją emocjonalną. Nie potrafi z kimś porozmawiać, pośmiać się, jest nieśmiała, brak jej życiowego doświadczenia.

Historia

Już od bardzo wczesnej młodości Blair pasjonowała się matematyką. Wzory, potęgi, wykładniki- to był jej świat. Jej największym marzeniem były studia na Sorbonie. Było tylko 10 miejsc. Liczyła, że się dostanie, i chociaż była bardzo dobra, to miejsce zajął jakiś cienias, który nawet nie znał tabliczki mnożenia (ale za to był kuzynem kuzynki bratanka rektora uczelni). Blair znalazła się w kropce, ponieważ nie miała żadnej alternatywy. Więc zaciągnęła się do Oddziału Johnsona.

Relacje z innymi

Z Johnsonem

Nie widać między nimi jakichś ścisłych relacji- po prostu się lubią. Nie rozmawiają ze sobą, chyba że jest to absolutnie konieczne.

Z Manfredim

A czy Manfredi, który nawet nie wie, co dziej się dookoła niego, może mieć z kimkolwiek jakiekolwiek relacje?

Z Larrym

Larry uważa Blair za strasznie drętwą. Nigdy z nią nie rozmawiał, a ona, widząc jego niechęć, też nie rozpoczynała rozmowy.

Z Wanią

Wania i Blair to dwie inne bajki. On lubi akcję, ona uwielbia ślęczeć nad matmą i fizą. Wania jednak darzy Blair odrobiną sympatii, bo ceni ją za doskonałe oko.

Z Kirke

Nie są "psiapsiółami". Blair ma swój świat, a Kirke swój.

Z Janne'm

Wydawać by się mogło, że inteligentna, nieśmiała pingwinica nie może mieć nic wspólnego z nieco szalonym, szwedzkim nożownikiem. Jednak historia Janne'go wzruszyła ją, i tak zaczęła się ich znajomość. Blair uczy Janne'go różnych wzorów i innych matematycznych bzdur, a Szwed z kolei- rodzajów noży i aut. Pingwinica pobiera u niego naukę walki nożem, a Janne u niej- strzelania ze snajperki. Na razie żadne z nich nie przerosło swojego mistrza. Nie można powiedzieć, że są przyjaciółmi, ale na pewno Blair ma z nim bliższe relacje niż z jakimkolwiek innym członkiem oddziału.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki