FANDOM

Blanca - specjalistka od kamuflażu i siostra bliźniaczka Plume.

Wygląd

Blanca to gołębica o śnieżnobiałych piórach. Ogon jest duży i rozłożysty w tym samym kolorze. Oczy są błękitne. Pióra na głowie są ułożone jak włosy do tyłu. Na szyi ptaka można zauważyć białe perły.

Charakter

Blanca to elegantka rodem z Paryża. Ma dobre maniery i zna się na modzie. Uwielbia pić herbatę. Nienawidzi błota ani brudu. Często jest wredna i bardzo wybredna.

Historia

Blanca wykluła się 5 minut po swojej siostrze Plume. Ich mama - Cat - po wykluciu dwóch gołąbków podrzuciła je do innego gniazda i odleciała. Tak więc owa gołębica o imieniu Eva stała się przybraną matką siostrzyczek. Gdy podrosły, każda poleciała swoja drogą - Plume została w Nowym Jorku, a Blanca pofrunęła do stolicy mody - Paryża. Poznała tam wiele tajników dotyczących wyglądu i po obejrzeniu wielu pokazów mody z dachów budynków wróciła do Nowego Jorku. Zastała tam swą siostrę oraz poznała kanarka Goldi oraz sowę śnieżną Snowy, a potem też Metalicę.

Relacje

  • Z Plume - No cóż, to jej siostra. Nawet jeśli będzie najbardziej denerwującym zwierzęciem na świecie, to i tak są jakoś ze sobą połączone. Choć często się nie zgadzają, to bardzo się kochają.
  • Z Snowy - Czasem ją denerwuje swoja mądrością, jednak umieją ze sobą współpracować.
  • Z Goldi - Często się nią zajmuje. Uważa, że jest bardzo urocza.
  • Z Metalicą - Uważa, że jest zbyt porywcza i mało dziewczęca. Ni lubi, gdy się brudzi i, co gorsza, JĄ zabrudzi!

Ciekawostki

  • Charakter jest lekko wzorowany na głównej postaci MLP:FiM - Rarity

Czikoooo (dyskusja) Czikooo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki