Fandom

Bractwo Mroku

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Bractwo Mroku - tajna grupa skrytobójców działającą w całej Europie i Koloniach Brytyjskich. Główna siedziba bractwa znajduje się w Niemczech, w pobliżu Monachium. Kryjówka jest naszpikowana pułapkami. W szeregach bractwa znajdują się alchemicy, biolodzy i różni naukowcy.

Historia

W Gnieźnie podczas zjazdu w 1000 roku doszło do zamachu. Jan Rezolski spróbował dokonać zamachu na cesarza Ottona III. Prawie by mu się to udało, gdyby nie celny strzał Ralpha Koeniga. Jan zginął od strzału prosto w serce.  W nagrodę za uratowanie życia Ralph otrzymał od Ottona dużo złota i nadano mu herb. Ralf zrozumiał, że za morderstwo otrzymał pieniądze i awans społeczny. Wpadł wtedy na pomysł aby założyć bractwo, trudniące się tym zajęciem. W 1001 spełniły się jego plany.

HerbBractwaCieni.png

Herb Bractwa Cieni. Projekt: Terong, wykonanie Julius Flavius.

Założył Bractwo Mroku, aby zdobyć więcej złota i wpływów. Bractwo przez 30 lat aktywnie działało, było to 30 lat pełnych krwi i złota. W 1031 Ralph Koenig został zabity podczas nieudanej próby zamachu. Było wiele sporów o stanowisko przywódcy, także tych zakończonych śmiercią kandydatów. Kryzys trwał 14 lat aż w końcu Lukas Ackermann zdobył przywództwo dzięki zainteresowaniu braci kodeksem, który ustanowił nauczony wcześniejszymi błędami. Po 200 latach zabójstw Bractwo stało się znacznie silniejsze i było rozpoznawane w całej Europie Zachodniej. Powstało więcej ukrytych siedzib i wzmocniono arsenał. W 1423 roku główna siedziba Bractwa Mroku została odkryta przez niemieckich strażników. Przeprowadzono atak. Większość strażników została zmasakrowana przez pułapki, lecz część z nich  dostała się do siedziby. Bractwo mroku wyszło z tego starcia zwycięsko, lecz z dużymi stratami. Strażnikom udało się wykraść mapy siedzib w Europie, przeprowadzono na nie ataki które zakończyły się zniszczeniem wszystkich siedzib. Potęga bractwa upadła. W 1686 Bractwo odzyskało swą potęgę, w tym okresie ważną rolę w Bractwie zdobyły zwierzęta, głównie pingwiny. Od XVIII wieku wszyscy ważni członkowie są pingwinami. Zmieniono miejsce siedzib Bractwa w całej Europie. W 1693 przywódca zdecydował aby zbudować siedzibę w Nowym Yorku, lecz główną siedzibą pozostała kryjówka w Bawarii.

Kodeks

Kodeks został ustanowiony w 1045 roku przez Lukasa Ackermanna. Kodeks ma na celu utrzymania Bractwa w porządku, aby nie dochodziło do różnych kryzysów i walk wewnętrznych              

  1. Działać skrycie.
  2. Traktować członków Bractwa jak braci i siostry.
  3. Nie narażać Bractwa.
  4. Każdy przywódca musi wybrać zastępcę.
  5. Słowo przywódcy jest prawem.

Kontakt

Z bractwem mroku można skontaktować się w stolicy królestwa w którym znajduję się ofiara. Zleceniodawca musi od 24:00 do 2:00 znaleźć przedstawiciela bractwa i zlecić mu zabójstwo. Po zabójstwie przedstawiciel bractwa informuje, że cel nie żyje i dopiero wtedy otrzymywał zapłatę. Czasami zlecenia wymagają publicznego zabójstwa ale trzeba przestrzegać 1 zasady kodeksu. W takim wypadku można np. zrzucić na cel jakiś przedmiot, aby wszystko wyglądało jak zwykły, nieszczęśliwy wypadek.

Członkowie (pantery)

Członkowie z głównej siedziby (1655):

  • Sidrik – Główny technik Bractwa.
  • Johann – Mistrz we władaniu mieczem.
  • Ottho – Najlepszy strzelec w Bractwie.
  • Udo – Najlepszy taktyk.
  • Pierre – Przeniesiony z Francji. Zastępca przywódcy.
  • Friedrich Habsburg von Sachsen – Lauenburg – Przywódca bractwa, jedyny w bractwie pochodzi z potężnego rodu szlacheckiego

Członkowie (inni)

Członkowie (XXI wiek, ludzka rzeczywistość)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki