FANDOM

Brut, Droit i Fou (z fr. Brutalny, Prawy i Zwariowany)trzy żółwie, podwładni Mal'a. Brut jest liderem, Droit intelektualistą, a Fou wręcz świrniętym rozrabiaką.

Wygląd

Brut jest nieco niższy od Ricky'ego, ma tą samą kolorystykę, co on. Ma żółto-fioletowego irokeza. Nosi jasnożółtą koszulkę na ramiączkach, jasnobrązowe buty, czarne spodnie, "obrożę" z białymi kolcami. Ma też okulary przeciwsłoneczne, których nigdy nie zdejmuje, przez co nie wiadomo, jaki ma kolor oczu.

Droit wydaje się deczko niższy od Brut'a, kolorystykę skóry i włosów dzieli z Ellą, z tą różnicą, że włosy ma w jednym odcieniu brązowego. Jego oczy są jasnobrązowe. Z ust wystają mu dwa zęby, przez co nieraz Brut nazywa go królikiem. Nosi okrągłe, granatowe okulary, fioletową bluzkę z długim rękawem, szare spodnie i jasnobrązowe buty.

Fou jest niższy od kolegów, (około 3/4 głowy). Ma taki sam kolor skóry, co Gloria oraz jasnoniebieskie oczy. Na głowie nosi czerwoną chustkę w białe grochy, a na oku ma czarną przepaskę. Ubiera się w białą koszulkę z podartymi rękawami, wiśniowe rybaczki i jasnobrązowe buty. Ma też pasek z małym mieczykiem.

Charakter

Dla Brut'a liczy się tylko siła fizyczna, jest pierwszy do bójki, nawet, gdy wie, że szanse na wygranie ma znikome. Jest brutalny, nieczuły arogancki i bardzo zarozumiały, ponadto złośliwy i chciwy. Nie znosi porażek i nie umie się z nimi pogodzić, gdyż, jako lider, obawia się o swój autorytet. Jego słabość to Gloria.

Droit jest dość miły, zwłaszcza dla obiektu swoich westchnień, Elli (wiem xD). Nie lubi, gdy Brut każe mu łamać prawo lub obietnice, ale wykonuje jego polecenia, bojąc się agresji. Jest inteligentny, co czyni go chełpliwym i zarozumiałym.

Fou jest bardzo impulsywny i spontaniczny, do wszystkiego rwie się pierwszy, nie myśląc nawet o tym, że coś może zagrażać jego zdrowiu, a nawet i życiu. Uważa się, za pirata, stąd jego strój.

Umiejętności

Brut jest bardzo silny, choć nie tak, jak Ricky. Umie spuścić niezły łomot.

Droit posiada duży talent do matematyki i znajomość praw fizyki. Potrafi godzinami rozprawiać o swoich zaletach.

Fou bije rekordy głupoty, umie pogrążyć w kłopotach nie tylko siebie, ale i innych.

Relacje

Z Mal'em

Brut lubi jego kreatywność i go za to szanuje, choć, gdy się wkurzy, próbuje się na nim zemścić i sam pomaga jego wrogom.

Droit'owi podoba się to, że Mal czasem porywa Ellę, gdyż wtedy może być bliżej niej, choć w innych przypadkach nie lubi mu się podporządkowywać.

Fou jest największym fanem Mal'a, ślepo w niego zapatrzonym. Uważa, że jego zwierzchnik jest wręcz idealny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki