Fandom

Charlotte

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Charlotte - postać fikcyjna stworzona przez WiKuSsKa (dyskusja).

Informacje

Lotta jest lemurem katta. Ma 23 lata. Pochodzi z Niemiec. Należy do oddziału Joanny. Najlepiej dogaduje się z Aśką, Marlenką i Dolores. Często niespodziewanie wpada jej do głowy jakiś pomysł. Z pozoru jest cicha, jednak to istna bomba zegarowa. Potrafi bowiem wybuchnąć w najmniej spodziewanym momencie. W walce jest bezlitosna. W pokoju ma całą stertę karabinów i pistoletów, gdyż niezbyt radzi sobie w walce na dystans. Często dzieli się z otoczeniem "psychologicznymi mądrościami". Jej pasją jest właśnie psychologia. U każdego potrafi znaleźć słaby punkt. Z tego powodu często obmyśla plan działania oddziału. W oddziale nie pełni roli mózgowca - raczej pomocy stratega. Zdarza się jej czasami odczytywać nieczytelne pismo i odszyfrowywanie zakodowanych wiadomości (co zdarza się niezwykle rzadko). W wolnym czasie uwielbia czytać książki.

Wygląd

Lotta wygląda jak typowy lemur katta. Ma puszysty, biało-czarny ogon. Jej cechą szczególną są kręcone, blond włosy. Wyróżniają ją również oczy - są ciemniejsze.

Charakter

  • Cicha
  • Spokojna
  • Opanowana
  • Trudno ją zdenerwować
  • Czasem szalona

Piosenki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki