FANDOM

Ciemna Dżungla - Najmroczniejsze miejsce Sumatry, aktualne miejsce pobytu Roveny, także miejsce wygnań dla zdrajców królestwa.

CiemnaDżunglaPolana

Polana, miejsce spotkań wygnańców

Las-borneo.jpg

Skrawek Ciemnej Dżungli (widok od zewnątrz)

Lokalizacja

Ciemna Dżungla rozciąga się od zachodniej części wyspy i obejmuje kawałek jej środka.

Sumatra

Mapka

Opis

W przeciwieństwie do Jasnej Dżungli jest tam tak dziko, że tylko tubylcy umieją tam chodzić. Cały las spowija mrok - jest tam tak wiele gęsto ułożonych roślin, że jedynie maleńkie promyki słońca są w stanie się przedrzeć. Biały człowiek zapuścił się ostatnio w Ciemną Dżunglę 25 lat temu - i dotąd nie wrócił... Jest pełna bagien, przepaści, kotlin, i wzgórz, zaś gąszcz tak wielki, że na dwóch metrach może rosnąć nawet sześć roślin. Jedynymi mieszkańcami są wygnańcy (z 96 przeżyło 70) i Warany, węże oraz robaki. Ponadto w Ciemnej Dżungli znajduje się wiele opuszczonych świątyń nieznanej cywilizacji , które nie przypominają żadnych znanych nam dotąd budowli. Na samym skraju dżungli znajduje się siedziba Roveny - grota oświetlona dwusetką sztucznych lamp. Grota ta jest tak ogromna, że mieści się w niej cała armia tygrysicy i jej więzieni wrogowie.

Ogólnie Ciemna Dolina jest tabu i raczej nie wymienia się jej nazwy w życiu codziennym. Mieszkańcy Sumatry uznają ją za coś równoznacznego ze śmiercią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki