Fandom

Ciemna strona mocy

1090stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Ciemna strona moc - odcinek ZZP.

Fabuła

Jest sobotni wieczór. Louis namawia kompanów, żeby wszyscy wyszli na miasto, ale oni wolą zostać w bazie. Jajcarz idzie więc do klubu sam. Wraca nad ranem. Ku jego zaskoczeniu w bazie nie ma nikogo, jest tylko kartka o treści: Weź ze sobą miotacz płomieni. Jesteśmy na Piekarskiej. Crash i reszta. Louis dochodzi do wniosku, że pewnie znowu zapowiada się jakaś akcja. Bierze ze zbrojowni miotacz płomieni i udaje się na wskazaną ulicę. Kiedy tam dociera, reszta oddziału rzeczywiście już tam jest. Nie wiedzieć czemu, wszyscy są w stosunku do niego bardzo oschli i nieprzyjemni. Kiedy już sobie po nim pojeździli, Crash wyjaśnia mu plan: mają chodzić po mieście z miotaczami płomienia, mordować i niszczyć wszystko na swojej drodze. Louis nie wierzy własnym uszom i mówi przyjaciołom, że chyba zwariowali, ale Crash siłą zmusza go do posłuszeństwa. Wcielają więc plan w życie. Ale kiedy Magazynowy chce zniszczyć miotaczem płomienia niby niewinną dziewczynkę, jajcarz nie wytrzymuje i staje w jej obronie. Reszta drużyny rzuca się na niego, aby go zabić. Louisowi cudem udaje się uciec. Został zupełnie sam, zdany tylko na swoją inteligencję, ponieważ reszta oddziału zabrała całe wyposażenie i środki transportu. Postanawia wszcząć własne śledztwo, aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim stoi, czyli kto odmienił jego przyjaciół. Po pełnym przygód i niebezpiecznym dochodzeniu okazuje się, że jest to sprawka ich starego znajomego- Lorda Kuperrosa. Za pomocą wielkiego urządzenia sprawił on, że wszyscy mieszkańcy kuli ziemskiej stali się na wskroś źli- zupełnie zanikł w nich dobry pierwiastek ( szczęśliwym zbiegiem okoliczności Louisa jako jedyną żywą istotę energia urządzenia nie dopadła). Kuperros wie, że w ten sposób prędzej czy później sami mieszkańcy globu doprowadzą do jego zagłady. Wie też, że już nic z niego nie będzie, więc to, że także zginie, w ogóle mu nie przeszkadza. Żeby zniweczyć jego szalony plan, wystarczy tylko zniszczyć wydzielające złą energię urządzenie. Tylko? Kuperros posiada armię, która ślepo go słucha, a w jej skład wchodzą m.in. Bulgot, Hans i Wiewiór, a także koledzy z Oddziału XDK. Louis wpada na desperacki pomysł- zwróci na siebie uwagę popleczników Kuperrosa, ci zaczną do niego strzelać, a on wtedy skieruje ich spojrzenia tak, by strzelali w kierunku urządzenia i sami je zniszczyli. Plan się powiódł, wybucha urządzenie, a wraz z nimi cała baza Kuperrosa. O dziwo, przeżyli wszyscy. Wszyscy z wyjątkiem... Louisa, który znajdował się najbliżej urządzenia. Oddział XDK pozwolił uciec wrogom, bo płakał nad jajcarzem. Nagle Luke mówi, że jeszcze nie wszystko stracone- możliwe, że Louisa uda się ożywić jego wybiegającym w przyszłość urządzeniem.

Odcinek kończy się tym, że Louis budzi się, nie wiedząc, czy faktycznie został przywrócony do życia, czy to był tylko sen.

Cytaty

  • HayPad:Spadaj, popie****ony gościu!!!
Crash:Tak trzymać!!!

Więcej w Fandom

Losowa wiki