FANDOM

Cienki - postać fikcyjna użytkownika Kotek167 (dyskusja). Ponieważ Kotek167 odszedł, postać przejmuje użytkowniczka -- Szenzii I like holidays! (kto pogada???

Opis

Cienki

Cienki to pingwin cesarski. Jego prawdziwym imieniem jest Anastazy.

Mieszka w Austrii, przez co ma austriacki akcent. Rodowitym Austriakiem jednak nie jest - urodził się w Brazylii. Niezły cwaniaczek, z resztą bardzo chudy, i stąd jego pseudonim. Dosyć wysoki, lubi walczyć, jak również nie grzeszy inteligencją, ale bardzo zwinny sumie. Nienawidzi Maurice'a i Kowalskiego, ponieważ nie znosi nudy i gadania po "mądrolsku". Podkochuje się w Marlence niestety, bez wzajemności. Uważa ją za najpiękniejsze i najmądrzejsze zwierzę na świecie, po mimo iż nie lubi mądrych. Ma do niej zakaz zbliżania się, gdyż ją nachodził. Marlena stara się być wobec niego miła i czasem się spotykają, pomimo zakazu zbliżania (uważa go za pingwina z problemami), ale cienki poważnie nadużywa jej cierpliwości. Właściwie to duża część zwierząt ma go dosyć i uważa go za głupka i dziwaka. Zna Łysego od zawsze można by nawet pomyśleć że są braćmi, ale nimi nie są (logika). Chciałby mieć przyjaciół, jednak nikt tym przyjacielem być nie chce, przez co Cienki cierpi, ale cóż poradzić?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki