FANDOM

Cin Coluban - postać występująca w fanfiku Nuklearia, wróg Fanka, burmistrz Cin Coluban City, ginie w Nuklearia cz. 7

Charakter

Cin jest złowrogim jastrzębiem. Jest biegły w walce i przebiegły, jak lis. Jako burmistrz Cin Coluban City często fałszował dowody i oskarżał innych bez powodu, a czasami nawet na śmierć. Coluban nie lubi, gdy ktoś się go nie słucha. Jest bezwzględny i nie boi się męczyć innych.

Wygląd

Jastrząb ma brązowe i białe pióra. Ma brązowe skrzydła. Posiada żółty dziób i nogi w tym samym kolorze. Cin ma brązowe oczy i niskie czoło. Przód jego dziobu jest srebrny. Oprócz tego nosi pasek, w którym trzyma swój miecz.

Burmistrz

Nie wiadomo, jak Cin został burmistrzem. Wiadomo, że stosuję propagandę, aby ludzie go uwielbiali. Nie mówi na głos swoich wad, tylko zalety. Jego zaufana straż wykonuje każde jego polecenie, a politycy, czy ważni ludzie chwalą go ponad wszystko. Mieszkańcy Cin Coluban City uważają, że Cin jest złym burmistrzem, ale też i dobrym.

Historia

W przeszłości on i Fank nie mieli ze sobą sporów. Z czasem Fank zaczął podpadać na misjach, ponieważ był strażnikiem. Kiedy znalazł najlepszy narkotyk w Nuklearii i wrócił do jastrzębia ten uznał, że go wynagrodzi i przyjmuje go z powrotem do Cin Coluban City. Jednak nie ogłosił, że to Fank zdobył towar, tylko on sam i sam siebie wychwalał, przez co kot wpadł w szał i ukradł towar z grupką zwierząt i uciekł z miasta. Cin zamierzał znaleźć kota, a zajęło mu to kilka tygodni.

Ciekawostki

  • Kiedyś jego gang był o cztery razy większy niż teraz.

Relacje

Z Fankiem

Cin nienawidzi Fanka, uważa, że kot nie powinien być w jego gangu kiedykolwiek. Chociaż wszystkie jego zasługi przypisał sobie nie widzi w tym nic złego. Po tym, jak Fank ukradł mu towar jest na niego śmiertelnie wściekły.

Z Mensto

Cin nie widział nic złego w Mensto. Wiedział, że dla zastępcy Fanka zależało, tylko na pieniądzach i dobrym jedzeniu, czego w tych czasach brakowało. Był zdziwiony, że Mensto zdradził Cin Coluban City i odszedł razem z Fankiem.

Z Ersą

Cin nie widział nic złego w charakterze Ersy. Lubił ją i podziwiał za jej wytrzymałość i bezwzględność. Oprócz tego cenił ją również, ponieważ nie odeszła z Fankiem, po mimo że byli dobrymi znajomymi.

Z Bezimiennym Joe

Coluban wykorzystał przybycie Bezimiennego i wynajął go, aby pod postacią szpiega odnalazł Fanka i sprowadził go do niego. Potem w prawdzie zamierzał nie zapłacić syjamowi, tylko go zabić, ale Bezimienny Joe wolał życie w gangu niż w mieście i pomógł w zabiciu jastrzębia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki