Fandom

Clementine i Joseph

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Clementine i Joseph - dosyć niecodzienna para wilków, którą Oddział Johnsona spotyka w niewyemitowanym jeszcze odcinku SGJ. Mieszkają oni w lesie na obszarze Lichtensteinu. Marta the Writer

Clementine

Wszystkim się kojarzy z piosenką „Oh My Darling, Clemetine”, nie? Wilczyca nie jest tak liryczna jak ta piosenka. Powiem wprost- to klasyczna herod-baba. Wszystko zawsze musi iść po jej myśli, a na wszelkie odstępstwa od tej reguły reaguje wybuchem złości. Trzyma swojego męża pod pantoflem (to oczywiście przenośnia, bo wilki pantofli nie noszą), który musi przy niej chodzić jak w zegarku. Mimo wszystko Clementine jest osobą bardzo zaradną i wymaga od całego otoczenia, żeby było takie samo jak ona. Często wrzeszczy na swojego męża i nie da go skrzywdzić (no chyba że ona sama...). Ale tak to nikt nie może podnieść ręki na jej „misiaczka-pysiaczka”. Clementine bardzo go kocha. O osobowości wilczycy informuje jej wygląd- jest przysadzista, krzepka, silna. Z wyglądu nieszczególna- po prostu zwykły wilk szary.

Joseph

Ukochany mąż Clementine, łysiejący (na głowie, jakby co) wilk szary. Przy swojej żonie wygląda jak krasnoludek- mały, chudy, zasuszony. Clementine mogłaby go nieść pod pachą. Z natury nerwowy i zbuntowany, jednak względem żony posłuszny. Wobec innych zazwyczaj jest nieuprzejmy- chce się odreagować za to, że „jakaś baba się nim rządzi”. Lubi się zabawić i przy każdej okazji podrywa ładne lub w miarę ładne wilczyce, okazjonalnie też samice innych gatunków. Nie darzy Clementine tak wielką miłością jak ona jego, ale darzy ją dużą sympatią. Niestety z powodu słabej woli nie pozostaje obojętny wobec wdzięków innych kobiet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki